Followers

Sunday, September 12, 2010

macam biasa, selamat hari raya,


raya tahun ni was a major turn off.
well, scratch that. not major.
but it wasnt as fun as it used to be.

mungkin sebab pagi raya tu hujan agak lebat dan mood tidur aku membuak buak.

aku tak pakai baju raya sebab baju raya aku salah size, besar gelebeh gelebeh, so aku pakai baju kuliah.
cara kan?

kakak nora tak beraya sama tahun ni, dia balik besut, kampung abang zarul.
haihh macam mana la nanti aku dah kahwin, kalau aku tak boleh bagi komitmen macamtu nanti macam mana?
ehh tak tak.

so bila dah hujan, kitorang tak dapat nak bergambar outdoor.
since gambar indoor tak lawa, semua pun takde mood nak bergambar.
in conclusion, gambar raya tahun ni tak best.
plus, our family photo tak complete.
so gambar tak best, boring.

i myself wasnt in a very good mood.
habis je bergambar, tukar uniform then tido depan tv.
sampai pukul 6 petang.
thats raya, for this year.
yeay much?

aku tak pegy beraya pun.
mungkin faktor umur membuatkan aku tak sesemangat dulu.
dulu excited gila nak raya.
masa kecik kecik puasa penuh bukan sebab apa, sebab ayah janji satu hari singgit, kalau puasa penuh dapat 30 ringgit.
bila dah besar, shopping macam gila beli baju ni baju tu, sampai bajet ayah kasi pun tak cukup.
ish ish.

sekarang ni lagi satu hari nak raya pun boleh lagi tanya, "eh esok raya eh?"
shopping pun ala kadar, ayah kasi duit tu sampai taktau nak beli apa dah.
cari baju kalau boleh tu paling murah la aku nak cari, biar saving sikit duit.
pakai baju tahun lepas pun takpe.
pastu pagi raya, salam salam, kutip duit raya selagi boleh then dahh, tido.

taktau apesal tah raya tahun ni macam kureng sikit.
second raya pegy tengok wayang, resident evil afterlife.
ok la, no comment sebab aku takde perasaan lagi masa tu.
after wayang main bowling tapi aku tak main, tengok je sebab aku ngantok.

nampak tak bertapa tak semangat nya aku tahun ni?
ok la aku nak blog pun malas. nanti aku sambung.
bye.

p/s : next stop, kuantan. gaaaahhhh *sigh*

No comments: