Followers

Tuesday, October 19, 2010

thank you,

"ayah, this sem sara macam down lah. if ever i disappoint u and mak, im so sorry. i cant focus on my projects, work sara semua ala kadar je, tak macam sem lepas. sara banyak sangat problem, ayah. sara tak boleh buat macam sem lepas. i try my best to maintain my results. but if i cant, im so sorry ):"

"whats wrong with u? apa problem nya? apa yang penting sekarang, just make sure your result lepas nak masuk degree. maintain je 3 pointer, kalau tak dapat maintain DL takpe. asal lulus dah la, jangan beriye sangat. dont hurt yourself. jaga diri k. kenapa? takut ayah tarik balik kereta eh? haha no i wont do that. mak ayah will pray for u." - ayah.

"sara, kenapa ni? apa dah jadi? whatever it is jaga diri kat sana. doa banyak banyak, insyaAllah, everything will be ok. we'll be waiting for u at home. all the best, anak mak." - mak.

aku jatuh.
sumpah aku jatuh.
pecah, terabur.
tak larat nak kutip satu satu.

tapi,

aku ada kakak kakak yang sangat best!
kakak nora yang tak pernah lekang bbm dengan aku when she got the time.
kakak adek yang banyak dengar problem aku walaupun feedback dia semua mengarut.


nurul hidayat, kita senasib kan lulu? (:
we are officially in a relationship, she's my official girlfriend hihi ♥ !


azrin, dengar satu per satu, give me good advise and moral support.
mana baik mana buruk. thanks babe.
aku sayang kau sangat (:


housemates (:
raji, u're my life savior.
please dont blame urself. i love u.

zee, eventho zee dah jarang sangat ada kat rumah, tapi zee tetap ada, pelukan manja zee haritu dah mencukupi, aww aww! :p

nadia, terima kasih sebab nangis bersama aku. i feel ur pain, u feel mine.
thanks (:

fafa, perumpamaan yang sangat membantu.
u helped me eventho kita kawan tak lama.

ooya, kau try jugak nak tolong aku.
so sweet of u, terima kasih.
sebab care jugak kat aku hoihoi sayang jugak kau kat aku ye :D

dan tiraa, aku baru dapat msg kau. thanks. i love u too.
im trying so hard to be strong.
tapi kau kena bagi aku bb kau dulu :pp hehe

thanks sangat semua (:

im weak. my knees are shaking, hands are shivering.

but i feel so lucky! T.T
mak ayah kakak nora kakak adek, im so grateful that i am part of your family.
:')

u, if u still have the heart to even read my blog, im so sorry.
im ready and finally, i understand.
thank you, for making me feel like im the luckiest girl in the world.
i respect u. thank you, thank you so much (:

and to the others, aku minta maaf sangat.
kalau aku sakit kan hati kau, or kawan kau, or siapa siapa yang kau sayang.
all the bad things datang nya dari aku.
im so sorry.

lately ni, aku rasa aku banyak beban kan orang sekeliling, sorry sangat.
i'll make it up to u guys.
thanks for being so patient with me.
i owe u guys.

this is for u guys,
THANKS A BUNCH! :')

p/s : i'll wait. promise, i will.

5 comments:

Eqa Azhari said...

i will always love you. i will never leave you. aku takkan pindah rumah. aku takkan pergi mana mana tanpa kau. aku sayang kau. sumpah weh.

T.T

fina. said...

whatever problems you have, please be tough to handle it.

kau kan kuat ? :)

sara kacak said...

aww u're the sweetest thing raji (: please dont leave me k. korang kena ada dengan aku, nanti aku gila masuk wad gila :pp

finaaa lama tak dengar cerita kau. hehe insyaallah weh. first love tak menjadi, second pun tak. malang kan? but thanks for the concern. hope kau ngan shalik sampai bila bila (:
aku kuat, aku cuba. hee.

nurashikin abd ghani said...

helo sara.
semoga kuat.
jangan down ok.

yang benar,
ikin

sara kacak said...

ok ikin. tenkiu. kau pun, semoga happy selalu ngan wak (: