Followers

Monday, November 1, 2010

braaaahhhh,

tarik nafas lega kerna AKU DAH HABIS FINAL! (sambil pegang guitar ngan rambut tutup mata)
WHOOTS!

cepat kan?
haa ye aa, sem ni aku ada satu paper je.
paper paling hanjeng sekali, entrepreneurship mangkuk asparagus.

dari awal sem lagi aku macam tak jumpa motif aku belajar benda ni.
dari first class sampai la kelas terakhir (presentation) satu ape pun aku tak faham!
dalam kelas etr kalau tak tido aku main lukis lukis, borak borak.
lepastu nota, kalau tak raji, ooya yang tolong selak kan sebab aku mesti lost kat mana lecturer tengah explain. zzz.

exam start pukul 9 pagi sampai pukul 12.
pukul 8.45 baru kitorang keluar rumah.
DEWAN EXAM PUN KITORANG TAKTAU KAT MANA!
HAHAHAHA!

paling tak kelakar, aku orang paling lambat datang,
tapi aku jugak la orang paling awal blah.
pukul 10.30 aku chow sebab aku taktau apa lagi nak goreng kat kertas tu.
follower aku siapa lagi, lulu la!

habis je paper orang pertama yang call aku of course papa (HAHA! geli gedik la bodoh!)
siap boleh tanya ayah, kalau repeat macam mana?
kalau repeat repeat je la nak buat camne. bhaa.
tanya mak, kalau repeat macam mana?
alaaaa kenapa tak belajar betul betulll.
hmm mak jangan la buat suara macamni, manja ermm! :)

nasib baik carry mark lepas setengah!
HAHAHA!
dah dah, aku berharappp sangat laa aku tak repeat paper ni!
asal lulus jadi la miss, tolong jangan repeat kan saya.
saya tak sanggup T.T

muka bangga orang pertama keluar.
bajet paling hebat la paper tadi senang je, jawab tutup mata.
padahal, CINCAI!


muka selok masing masing etr dah habis.
shuuh shuuhhh!

terkilan jugak la sebab sem ni langsung tak dapat jumpa zee.
nampak dia dalam dewan tapi dia duduk jauhhhh pastu knowing zee azma yang memang takkan keluar awal kan.
haa kitorang tak sempat jumpa sebab habis je paper kitorang balik rumah.
zee pun ayah dia ambik so tak singgah rumah pun T.T
bye zee! :(

after paper gy kelemak makan.
habis makan pegy alor gajah beli BELACAN! HAHA cerita kelakar!

mak : saraa, nanti before balik tolong belikan belacan boleh?
ayah : anak awak tu kenal ke belacan yang mana satu? haha.
mak : haha sara tau tak yang mana?
aku : tak -.-
mak ayah : HHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA
aku : -__________________________-"

suka sangat mak ayah aku kaaannn jadi bahan pulak dahh.
nasib baik mak aku kata belacan yang bulat bulat yang tak masak lagi tu!
kalau tak aku gy order kat kedai bawak balik sambal belacan je!
pfffttt!

balik rumah sempat tido japp after that goodbye melaka!
vamanoss!

maka dengan itu tamatlah semester 5 yang macam celaka ni.
sumpah sem ni aku jatuh gila babeng!
ada ura ura mengatakan pointer aku jatuh.
tapi takpe la aku tawakal.
what u give, u get back kan?

ok, chow!

p/s : at least aku dah tau belacan tu rupa dia macam mana. kau tau? hehh mesti la tau kan? ok ok -.-

No comments: