Followers

Monday, November 1, 2010

and inside, im a mess by someone before,

woohoo! dah sampai rumah.
hiah hiah.

semalam masa dah on the way balik tu,
jap jap, masatu dah sampai seremban ye tuan puan :)
raji tiba tiba call lulu.
"yun, sara tak bawak balik beg cokelat dia ke?"

KRUUUUUUUUUUUUUKKKKK!
SUMPAH AKU TERLUPA WEHHH!

phone aku, wallet aku yang berisikan ic aku, lesen aku semua dalam beg tu!
HAHAHAHAHAHA!

meaning, aku drive from lendu ke seremban without lesen,, duit, ic dan phone semuaa!
braaaaaahhhhhh!
boleh tak? benda paling penting aku boleh lupaaaa????
monyet aku tu ingat pulak aku nak bawak kaaaaaannn!
ngiahhh!
mangkuk tangga jugak aku ni.

so nak taknak aku kena la PATAH BALIK lendu bhaha pabo pabo.
ambik exit seremban, u turn, tak pasallll kena bayar tol 4 5 kali!
-___________-"
seremban ke lendu 15 minit, kerja gilaaaaaaaa!

lepas ambik beg tu terus gerak balik.
sampai simpang ampat switch driver, suruh lulu pulak bawak.
sebab aku nak termuntah dah bawak kat situ. haha.

after klang pegy puncak alam.
finally dapat jumpa phara fuad!
hee KERETA VITARA KUNING DIA COMELLL!!!
NAAAAAAAAKKKKKKK! :(

went to alam budiman.
was too tired to drive back home so decided to sleepover at azrin's.
first time seumur hidup aku azrin belanja makan.
HAHA kidding :p

today gy shah alam pulak jumpa teddy bear tersayang.
ajak gy makan kat pyramid tak lain tak bukan favorite azrin, ayam penyet.

mind my muka tak cukup tido.
pernah pulak cantik kan? bzzz.

kepedasan mulut melanda, tutti frutti jawapan nya :)

tu lahh nieshaaa, lepas ni tak payah nak bbm hantar gambar korang lepak pegy icity lah makan tutti frutti lahh ape laa.
aku jeles!
nahhh balasan nya!


hikk aku tau korang sayang aku enn?
sebab tu korang terpaksa layan aku jumpa aku.
hee :D
sayang korang, niesha jugak :)


ini adalah koleksi gambar poyo sara kacak.
tapi ni rating paling atas sebab aku rasa aku tak pernah lagi ada gambar sebegini.
NAH aku teringin nak upload! HAHAHA!
sorry aku suka entertain diri aku sendiri walaupun benda ni tak lawak :p

reached home at 6 pm, phewww finally!
HOME SWEET HOME BEBEH!

sooo lepasni nak buat apa ekk?
2 bulan aku cuti baii!
nak keluar takde teman, takde duit.
bil talipon pun tak bayar lagi.

nak kerja la.
tapi katne ek?
hmmph harapaaaannn macam la mak ayah aku bagiii!

k lah, gonna make a new wish list for my birthdayyy!
HEE LAGI 12 HARI WEHH!
nak bagi aku peti ais pun takpe!
kecik tapak tangan, tapak pembinaan aku hulurkan!
ewaahhh!

bye!

p/s : im in love with mike posner. seriously.

No comments: