Followers

Tuesday, November 2, 2010

november baby,

so october has ended.
dah tutup buku.
terima kasih.

FINALLY ITS NOVEMBER!
can guess why im so excited?
11 hari lagi aku nak masuk 20 tahun daaaahhhh! :D

"wehh 12 hari lagi aku nak masuk 20 tahun dah! hee :D"
"baru nak 20? aku nak masuk 21 dah."

haha ok yang aku tau aku lambattt.
tapi tua cepat cepat nak pegy mana?
hehe so grateful that my birthday falls on november.
tua lambat sikit :p

im done with my wish list!
tahun ni tak banyak pun.
sebab basically aku dah dapat apa yang aku nak.
so yang ni just side order je lahh hehe :p

lets start with things yang aku tau aku takkan dapat tapi aku naaaakkkkkk sangat sangat! ;


MIKE POSNER!
IM IN LOVE WITH THIS DUDE WEHHH!
sumpah sekarang aku stalker terhebat dia!
HAHA i want himmmmmm!
hmm someone similar to him pun okayy jugak ;)
since lulu nak cari lelaki botak kan, i found mine already!
heee :D

mike, kalau kalau kau tengah baca belog aku ni, datang meminang aku k?
aku tunggu kau! :p

caldina.
heyy sagaru, jangan la kecut hati, sayang bukan nak replace baby.
but if ever i had a chance to drive this for just one day (on my birthday), tu pun dah cukup.

tapi sebenarnya aku bukan suka sangat pun.
my dream car has always been bmw x6.
just that aku rasa caldina ni sexy kalau bawak hehe :)

DREAM ON SARA!
ok moving on.

things i wanna do ;
on my birthday, i would like to paint my room black lepastu doodle macam macam atas tu.
just like in the picture.
kes ni, aku kena buat sendiri la, bukan orang buat kan.
mesti puas hati gila kalau bilik aku macamni.

time to put down all the posters, photos and sofieya's drawing.
haha.

shout out to my housemates!
whoots, please please plan something yang berkaitan dengan banana boat!
PLEASEE!
zee, planner terhebat, jom jom!
teluk kemang pun teluk kemang laa!
:p


WATER GUN FIGHT!
whoottsss!!!
kat depan rumah dengan sofieya pun jadi laa!
seriously aku nak main tembak tembak air.
lagi lagi kalau pakai senapang nerf tu kann. pehh.
toysRus dekat je ni, tak jauh :D

balik muet nanti kita main kat rumah sewa k geng? :)


indoor rock climbing!
huarghhh benda ni aku mengidam since aku pegy sky trex haritu.
takpe, cuti ni aku akan usahakan!
tadehal tadehal.

MEMANCINGGGGGGGGGG!!!!!!!
wehh aku teringin gila nak memancing!
bukan mancing anak ikan!
mancing yang betul betul mancing!
adohh sampai ke sudah aku tak pernah dapat pegy memancing.

aku tengah tunggu ikan kat tasik sebelah rumah nadia tu besar.
abang wan dah janji nak bawak memancing dan menjala weeheee!
lepastu bakar ayam, bakar ikan ngiaahhh tak sabaaaaaaaarrrrr! :D

actually impossible la aku nak buat semua ni pada hari yang sama kan?
but its just something yang aku nak buat untuk happy kan diri aku.
tak kisah la birthday ke tak birthday ke, aku teringin :)

ok now finally, something i really WANT! ;


ben and jerry's ice cream americone dream flavour!
nak flavour ni sahaja, satu carton ni untuk aku sorang.
tamak? birthday aku, aku boleh tamak.
HAHAHA!



tommy girl perfume by tommy hilfiger!
aku pernah pakai tapi sekarang dkny be delicious fresh blossom tu nak habis dah.
aku nak pakai yang ni balik! :)



MORE tie dye shirts!
so far aku hanya ada 2.
satu tu entah mana tah.
meaning aku hanya ada satu sekarang ni.
heheh buat sendiri pun cara gak ni.

takpe, kalau ada modal lebih macam nak bukak business jual tie dye shirts (idea lulu)
ada hati nak bukak business, entrepreneur pun tonggang langgang! HAHA!


okayy tu jee :)
haa sikit kan?
kurang beban orang orang yang murahh hati nak belikan aku hadiah.
korang dah tak payah pening pening nak cari apa untuk aku.
changg aku dah bagi list nya hehe :D

entah ada orang baca ke tak.
syok sendiri la kau sara.
takpeeeee aku dah kata aku suka entertain diri aku sendiri.
hihiok lah.

done with this, bye!

p/s : ada satu benda je yang aku tak letak kat dalam ni. benda tu aku betul betul nak. tapi kenyataan nya, benda tu dah takde. apa lagi yang aku nak harapkan?

No comments: