Followers

Wednesday, November 3, 2010

its a secret no one knows,

im not the kind of girl who spread rumors or talk shit about other people just to get attention from others.
i dont blame others on things i did wrong.
im sane enough to know who i am.
i know where im standing.

aku sedar diri, aku belum cukup sempurna nak memperlekehkan orang lain.
tapi kenapa nak cari pasal? aku kacau hidup kau ke ah?
mana aku buat salah, aku minta maaf.
tak cukup ke?
kau siapa? tuhan ke aku nak sembah minta ampun?
kau buat salah dengan aku, aku maaf kan.
ada aku kacau hidup kau lepastu? tak kan?

aku mengaku, aku jatuh, aku kalah.
tu yang semua nak tengok kan? tengok la, gelakkan aku.
sebab aku sesat, tak jumpa jalan pulang.

dah sekarang aku nak bangun semula,
kau nak jatuhkan aku balik?
memang hobi kau ke apa?
takpe, aku sabar, selagi aku boleh.

sumpah kau ada isu la sial.
aku rasa kau kena check in rehab baru kau sedar diri kot?

suka hati kau la nak buat apa kat aku.
kau nak buruk kan nama aku, silakan.
kau nak caci maki aku, silakan.
memang aku tak baik pun.
dah tau aku tak baik takpayah masuk campur urusan hidup aku lagi. boleh?

kau kata aku uji kesabaran kau.
habis apa yang kau tengah buat aku ni?
sesi regangan badan ke?

im done with u man, seriously.
apa aku tulis, apa aku cakap, ikut suka aku la.
ni tempat aku.
kau tak suka, kau boleh blah.

aku tak kacau kau, kau jangan kacau aku.
boleh?

GROW UP!

p/s : akhirnya line sudah di potong. assalamualaikum.

1 comment: