Followers

Sunday, November 14, 2010

twenteen, tak kira,

apa aku peduli, aku taknak twenty! AKU NAK TWENTEEN JUGAK!
hahaha

sooo, happy twenteen'th birthday saraaa! :)
its the BIG TWO OHH BABYYHH!

ingat tak aku cakap kat previous post
"i can sense that this year's birthday is going to suck, BIG TIME!"

I WAS WRONGGGGGG! gaaaahhh!
aku mengaku aku salah sorry sorry!
tapi sumpah tahun ni adalah antara tahun TERBEST! whoots!

dia macam bergolek golek hari demi hari wehh.
so prepare for one longgggggg post!
aku nak cerita satu satu! HEE :D

11 haribulan november, pukul 11 malam tu, aku dengan lulu dah siap bungkus diri sendiri dalam selimut.
dah get ready nak tido since kitorang tau, takde orang tersayang pun nak celebrate ngan kitorang.
so bagi kami, baik kami tido je. haha.

tapii tepat pukul 12 tu, kami bangun dan terpekik terlolong macam orang gila!
lompat dua orang macam katak tengah bercinta.
HAPPY BIRTHDAY LULU! SELAMAT HARI JADI SARA!
rasa macam kelakar pun ada nyanyi berdua je.
paling tak kelakar, lulu msg happy birthday kat aku, aku pun msg benda yang sama kat dia.
padahal kita sebelah sebelah je ni haa. lifeless kan? -_-"

tapiii, aku sangat terharu dengan lulu sebab dia buatkan aku ni,

T.T sumpah sebak wehh.
aku terus peluk dia kuat kuat taknak lepass!
thanks lulu. ayat ayat dalam ni semua buat aku makin kuat.
rasa bersalah sangat sebab tak sempat buatkan dia apa apa.
tapii sekarang dah ada dahhhh ;p
jumpa esok k lulu :)

lilo ooya simpang sha labab dan mawi datang rumah dengan kejutan yang berganda ganda.
sumpah aku tak sangka dorang masak kan mihun goreng, bawak cake, air kapo dan ZUP! haha, present, mawi dengan camera dah macam paparazzi auw auww!
raji pun ada selaku tuan rumah la kan hihi.
then dorang nyalakan lilin, nyanyikan untuk aku dan lulu.
masatu kalau ada bawang depan mata sumpah dah nangis dah.
sweeeeeeeeeetttttttt sangat sebab dorang berusaha nak buat kitorang happy and senyum on our special day.
haihh thanks korang :')

ini apa yang aku dapat on that night.
katak tu suppose aku share dengan lulu.
tapi lulu suruh aku jaga. next year punya birthday dia pulak jaga.
kira macam anak kami lahh hehe :) thanks korang! :D

dah lepas makan semua tu, tak sah la kalau takde upacara TEPUNG TELUR KANN??
hamekkkk bau aku dah macam telur basi wehh!
lulu lagi best, side order cake tiramisu setepek kat kepala dia!
HAHA! niceee.

dannn yang paling best, salah satu wish aku untuk main air termakbullll!
heee :D thanks kepada semua yang menjayakan! AKU TERHARU! T.T
sekalung terima kasih kepada party planner walaupun takde la party sangat.
WE HAD FUN! MUAHS! :)

haritu kitorang bangun lambat.
maybe sebab penat sangat kot.

antara 6 orang housemate aku, fafa sorang je yang tak wish kitorang.
lupa kata nya. fineeee fafa sampai hati kau lupa kann?
tapii haritu jugak fafa balik dari kl.
sampai sampai rumah je, changggg!

beger keju berganda set besar, hello panda chocolate filling favorite aku dan birthday cardd!!!!!
auwhh shweet nyehhh. terima kasih fafa :)
sorang satu okehh! lulu pun dapat benda yang sama.

lepastu masuk 13 haribulan. aku punya muet.
entah la, kalau ada rezeki dapat tinggi, tinggi la kot.
tapi macam mustahil je.
aku benci listening sebab aku ni pefekakfak.
dah malas nak cakap.

AKU BALIK PJ!
sampai sampai rumah ada ni pulak dalam bilikkkk! :D

hiahhh excited nyaaaa!
i like i likeee! kumpul kumpulll!


froggy! nama dia telur. sebab bau dia dah macam telur dan dia bulat macam telur.
aku dan lulu ♥ TELUR! :D

why so serious? hmmph? niceee haha tambah lagi 3! :)

hello panda, bye panda (dah habis -_-")


♥ ♥ ♥ ! I JUST LOVE MONKEYSSSS! :)
cute kaaaann? :D
SUKAAA!

another wish termakbullll! HEE :D
terima kasihhh mak ayah!

dahhh penat dahh nak tulis post ni panjang sangat.
termengah mengah dah ni ha. hahh huhh hahh huhh.

whatever it is, birthday tahun ni best sebab aku celebrate dengan kawan kawan aku yang sangat special.
3 of my wishes came true.
and the best part is, he actually called me anddddddddd i get to see him :')

thank you everyone.
thank you for making it happen.
I LOVE U PEOPLEEEE! :)

special post for my beby, HAPPY BIRTHDAY TO YOU TOO B!
thanks celebrate dengan aku.
aku masih tak sangka birthday kita sama.
patut la kita macam kembar kan?

b, selagi aku ada dalam dunia ni, aku teman kau k.
susah senang kita sama sama.
aku sayang kau, sayang sangat!
THANKS FOR EVERYTHING !
LOVE YOUUU! :)

bye.

p/s : gambar nanti kalau mawi dah bagi aku upload. haha gelak banyakk laa.

4 comments:

Fizul Ahmad Jamalil said...

ada plak twenteen ek... ahaha.. happy belated birthday weii.. sori lmbt wish~

Marya Hana said...

xde twenteen da SARA.
terime kenyataan sekarang xde
"teen" gamaknye. T.T

happy bday sekali lagik!
wah riang gile tengok sume hadiah2 tu. jeles ok!

amira faqihah said...

waa,,byknya hadia;D

Adila Omar said...

happy belated birthday! :)