Followers

Saturday, November 13, 2010

goooooood,

first of all, mari kita mulakan dengan sesi penggambaran belacan ketika berada dalam kesesakan lalu lintas!

mula mula control bajet bajet macam ayuu la ni haa sebelah kereta ada pulak bawak skyline kan. auw auw ;p

ok lahh korang ambik la gambar aku nak menumpu kan sepenuh perhatian ni.
"alaa mari lahh kanda kita cuba komunikasiii." kata lulu.

haaaaa nah ambik kau aku punya komunikasi! changgggg! :D
"alamakkk saraa kenapa muka kau macam belacan tak siap!" kata raji.

mana adaaaaaa! muka belacan tak siap macam ni haaa! kejut keee? bhaaaa!
(raji terkejut dan terkedu) (lulu masih bertahan bajet comel)

dah la monyet sila ganti tempat aku, aku mahu memandu. babaii!
"haii, saya monyet dan saya suka baju hitam saya! :)" kata monyet :D

haha sorry aku crap banyak :p

okayy banyak cerita pending since the day aku balik melaka haritu.
BANYAK SANGAT cerita aku nak luahkan kat dalam belog aku ni tapi taktau nak start dari mana.
everything! since hari aku bertolak dari pj sampai laahh harini (hari aku balik semula ke pj)
macam macam benda aku harungi.

antara nya, SKUDAII! :)
dengan tidak berbekal kan duit yang cukup, kami telah selamat pegy dan balik, ke dan dari skudaiii!
9 malam gerak, 11 sampai.
1 pagi balik, 3 pagi sampai.
tidak sesat, i repeat, tidak sesat.
(padahal ikut signboard je kottt -_-")

aku survivor, wallet kembang kempis siap keluar habuk lagi.
tapi tetap berbangga beli coconut shake, RAJI BELANJA! :)

air panas gadek bersama kawan kawan favorite aku.
breakfast nasi lemak 70sen pukul 5 pagi di kedai old school hollywood! :D

"haii sara aqilahh. buat apa tu? bangun la. kau pegy kejut budak budak rumah kau, suruh diorang mandi. aku masak kan korang nasi goreng ni. aku masak banyak, japgy aku sampai k. bangun tau!" - Labab, sho shweeeettt. aku hampir menangis masa tu. thanks uncle labab :') (sebab dia ibarat uncle aku walaupun kami sebaya, kadang kadang dia ayah aku jugak :) sebab dia selalu jaga makan minum aku kat melaka. wuwu terharuu T.T)
dan sumpah nasi goreng dia sedap!

been receiving calls from a guy called 'BatmanBisu'.
(sebab bila aku angkat dia senyaaaaaappp je)
but guess what, everything revealed. guess who it was? :)))

and last but not least, MY LMFAO 20th BIRTHDAY CELEBRATION! (celebrated with my beby lulu!)
nicee!!! will update about that soon.

other than that, life's goooooood :)
im enjoying every bits of it.

by the way, im done with my MUET.
ok aku dah betul betul boleh enjoy sekarang :D

BYE!

p/s : i love everyone around me!!!!!! SERIOUSLY! EVERYONE! even the ones who made my life miserable. i lovee uuu peeepps! :)

No comments: