Followers

Thursday, December 2, 2010

get well soon dear,

received a call from ameen.
suara sumpah seramm bapak garauuu!
"u, i demam. i tak larat nak buat pape."

otak terus fikir, plan nak pegy pyramid makan tutti frutti tak menjadi.
pastu fikir balik apa bodoh punya girlfriend fikir pasal tutti frutti? zzz.

i was dead worried because aku tak boleh call or text dia since celcom baik hati sangat nak bar line aku LAGI SEKALI!
so after lunch and zohor prayer aku terus datang andalas (kali ni aku tak sesat kayhh!)

dengan berbekal kan honey stars, chips ahoy cookies dan air mineral spritzer (okayy sumpah aku taktau nak bawak kan apa!) aku sampai depan rumah dia.
my godd sumpah dia macam zombie wehh.
KESIAN GILA! :'(

aku rasa bersalah sebab bawak kan benda mengarut.
ada ke datang jenguk orang sakit bawak honey stars dengan air mineral?
FML!

dia dah macam weak gila, boleh goreng telur atas dahi dia!
so aku suapkan honey stars dan PAKSA dia minum air mineral.
haa part ni aku tau aku sweet kan? hehehhh
grab my car key to get him bubur ayam nearby tapi dia refuse.
aku kesiaaaaaaaaaannnnnnn tengok dia tadi nak nangis pun ada T.T

lepas visit dia semua suruh dia rest and get some sleep.
aku pulak terus pegy rumah lulu (rumah lulu sangat dekat dengan rumah ameen, JELES! -.-)
tak sah kalau tak jumpa bebys i ni.

pegy 7e terdekat belikan ameen kool fever (for children, just cause its cuter than adults punya HAHA) dan m&m's.
haa tengok tu, ada ke bagi orang demam makan m&m's?!
yes yes FML lagi sekali!
belikan bebys snickers lepastu, teka mana kami pegy?

hehehh dobi rajiii!
(sebab dobi parents dia belakang 7e tu je -.-)
all my friends are soooo dekat with ameen how come im seperated?
fffffffff -,-

haha lulu dan seluar tompok cat nya :D

raji yang menghilangg, GOTCHAAA!
buat terjah kat dobi kau, haaa kejukk kee?!


tak lama pun lepak dengan raji.
borak borak kosong lepastu ke rumah ameen semula.

alolololo siann nya dia turun tangga pun adik dia kena papah :'(
tepek kan kool fever kat dahi dia then bagi m&m's, HE SMILED!
lemme repeat, HE SMILEDDD! :DD
puas hati dapat tengok dia senyum hehe.

(gambar hiasan, gambar lama)
"get well soon dear, i tau u kuat.
makan ubat jangan lupa.
take a good rest.
i'll come and see u again tomorrow.
lovee muchh! xxoo :)"

so had to leave andalas.
setiap kali aku datang sana, time aku balik mesti hujan, LEBAT!
blbbllblblb.

but i get to see them so yeah, wadevs.
peace out, brahhh !

p/s : ha ah la, baru aku perasan. all my friends are sooo near to ameen. rumah lulu dah la sekangkang kera dengan rumah dia. dobi makayah raji pun kat andalas. azrin pulak satu unisel dengan ameen. mak aihh, tiba tiba emosi pulak. lulu, tukar rumah boleh? hihi ♥

No comments: