Followers

Wednesday, December 1, 2010

this is very disturbing,

starting je dah muka macam belancan. soraittt.
okayy baik minum air dulu, slurpp sluprrpp ahhh.
kepada mereka yang lemah semangat, sila exit dari blog ni.
kerana ia mungkin memudaratkan stamina anda. zzz.

poyo. k. sorry yang ini delayed gila so aku update apa yang aku ingat hehhh :)
haritu aku datang klang for random lepak dengan bebys lulu dan rakan rakan nya.
tapi terpesong ke rumah ameen kejap, tengok tengok dia tak mandi lagi -.-'
busokk so chiao ke rumah lulu.

sampai sampai je phara fuad dan ikan ikin dah ada kat situ.
hiahh ok SUMPAH SUARA IKAN COMEL GILA!
aku rasa macam nak record suara dia lepastu dengar setiap hari!
boleh buat aku senyum lebar lebarrrr :D

off to jasko high hill, bukan high heel.
black canyon, bukan black crayon - menjadi santapan pada tengah hari itu.
lepas dah order, dah habis makan, baru lahh ameen datang join kitorang sekali.

k, gambar ni je kot paling ok kitorang ambik haritu.
yang lain semua muka entah pape.
berus gigi lagi lawa aku rasa.
tapi apedehal, aku nak buat carta hitzzz muka belacan, macam biasa :)

ini ranking paling low sebab dia buat muka biasa.
kelihatan comel seperti biasa.

yang ini pun sama, lebih kurang je macam phara fuad tu tapi mata nya di kecik kan lebih.
haha masih perlu banyak practice untuk kekal dalam carta hitzzz muka belacan.

ranking ketiga. biasa dah.
bab bab buat muka pelik lulu memang juara tapi haritu dia tak dapat nak fokus so belacan dia lari sikit.

yess, dah maii dah. mulut bengot menjadi pilihan aku haritu.
ada rupa cecep tak? ahaa, tapii,

yang ini tetap paling mahal.
muka belacan siap perah limau nipis kasi kick lagi.
HAHA congrats! anda lah juara carta hitzzz muka belacan! :D

okay ada siapa siapa yang pengsan? dah boleh bangun dah.

ok belum lagi. cepat pengsan balik.
haaaa ameen you face, very DISTURBING!

lulu punn!
haha dah dah takpayah nak mengdoggie orang sangat!

bluekkk aku ada lidah panjang, kau ada? ada? haha.
"hai nama saya ameen, people call me sam bunkface." BLAH! :p

after lunch, chow pegy perodua bukan perogol, hantar kereta ameen pegy service.
ikan ikin deting detung dengan wak.
lulu, phara fuad, aku, follow the ameen.

blahs blahs blahs, next stop, BR - baskin robbins bukan batman and robin.


chocolate cookie crackle flavor caught my taste buds that day!
nyummsss!

hokehh enough dengan hanky panky ni.
pegy balik perodua ambik kereta ameen,
dah puas dengan lulu dan phara fuad so buang diorang semula ke jasko untuk bertemu kembali dengan ikan ikin.

aku dan ameen pandu ke arah rumah masing masing.
sobsob. byess!

ok muka kitorang memang disturbing gila sorry :p
dah jadi hobi pulak benda ni, maaf ye.
better look next time.

BYE! :D!

p/s : masa pegy andalas ni aku sesat, terlepas exit hospital kak rahimah. padahal entah berapa kali dah aku pegy klang. aku dah kata aku memang bad sense of direction. nasib baik aku pandai hidup berdikari. sigh -,-

No comments: