Followers

Thursday, December 16, 2010

kalau ye pun,

pandai zee dan nurul hidangan buat surprise untuk aku.
malam kelmarin ambik zee kat ktm, ingat dia sorang je,
tapi dia bawak nurul hidangan sekalii! :))
apa lagi, acara pukul pukul bantal laa! - gedik nak mampos.

esoknya sesi boroi perut.
sebelum keluar rumah mak masakkan pelbagai jenis lauk pauk antara nya ialah ketam masak lomak.
ceceh mak done done la nak test skill masak memasak kuah lomak, mentang mentang zee orang nogori :p

tak sempat teguk air terus keluar pegy melawat singa kegemaran kat sunway.
sampai sampai pyramid terus panas bontot kat Full House, permintaan zee tercapai :)
ketam tadi pun tak sempat merangkak sampai perut, kitorang dah cari benda lain nak pelahap.

tapi kitorang order yang ringan ringan je haa ni bukti, TENGOK TENGOK!
aku tak lekang la tanpa fghench fghais kegemarsss aku.
lain la macam korang kat rumah boleh goreng sendiri -.-
aku mana reti -____-''

picture marathonn! :)

import export dari rembau ni haha.

nurul hidangan kunyah sireh miahaha.

oysteghh tu mengerikan wahaha.

GO GO POWER RANGERS!
yelaa kita kita tak mampu nak beli jam mahal.

k dah berapa ribu gambar dah? apa ingat dah habis?
BELUM!

perut dah puas, kerusi pun panas.
chow pegy sopping sopping gehhehehe duit gaji dah masuk kachinggg!
semalam hari bertuah kitorang sebab tergerak hati nak masuk cotton on.

ok gurlzz chu olls nak tau takk?
i ada suka baju ni harga dia 89 ringgit malaysia ok.
i rasa macam wauu mahal nyaa!
tapi tadi baju yang i nak tu, tiba tiba jadi 39 ringgit malaysia chu olls!
TIBA TIBA!
-gedik nak mampos lagi sekali-

dah aku tak reti nak plastik.
pape pun baju tu offer jadi 39 ringgit untuk haritu je.
esok lusa baju tu jadi 89 ringgit balik. pelik kan?
aku pun menggunakan peluang yang ada, mereka berdua juga! :D

semalam juga adalah pengalaman pertama aku mencari harta karun.
harta karun apa? kedai sudah.
macam bangang jugak la nak cari kedai popmyberry.
sekalung terima kasih kepada fafa dan airil sebab bagi direction walaupun airil tak membantu sangat pun HAHA :p thanks.
bb dah pakai baju baru lagi dan earphone yang boleh memecahkan gegendang telinga aku sebelum aku tidur =.=

lepas tu datang balik pyramid pekena tuttayh fruttayhh.
bela hantu raya dalam perut ke apa kitorang? zzz

hambekk kau! selok sangat ambik banyak banyak,
kali ni kena paling mahal,

tapi share 3 ekor, worth it. puas sampai terbongkang!

dah petang centu, zee dah nak balik rembau, hidangan dah nak balik klang T.T
aku tinggal sorang :(

singgah at the mamak near my house, mee goreng tapau untuk ayahanda.
sejuk perut mak aku lahirkan anak macam aku NOT! -.-

hidangan dan muka macho nya, PEH!
kalau kau lelaki mesti aku ngorat kau.

mereka pun pulang ke rumah masing masing.
harini keluar lagi dengan taiko.
nope, bukan bapak aku, sekarang aku ada taiko baru.
update more soon. chow! :)

p/s : aku dah lupa last step untuk rubik's cube camne ni? zzz

No comments: