Followers

Tuesday, February 8, 2011

chocolate strawberry,

yeap. one of my favourite cake in secret recipe.
ye, salah satu kek kegemaran saya di resipi rahsia :)

it says happy belated birthday nagoya!
sorry terlambat sangat nak celebrate.
tapi nadia nangis masa kitorang buat surprise untuk dia!
cute kannn? :')

muka lepas nangis. alololo.
HAHA! nangis nangis nangis.
kememe gila! tak bujang langsung! :p
ahaksss!

dengan nurul hidangan.

dengan sarapan kacak :)

3DC! hehe.

yang paling menyedihkan, kek sikit punya besar, kitorang celebrate 3 orang je.
nampak sangat tak ramai kawan T.T

hehe nadia cakap kek ni bagak berat, macam mana aku boleh ke hulu ke hilir jinjing kek ni.
ehekk,aku kan tenaga buruh, centu la :D

hmm memandang kan celebrate tiga orang, nak ambik gambar semua kena guna self timer.
as a result ;

-________________-"



promote gila -.-

sesi makan kek pulak, paling aku tak sabar
bukan sebab nak makan kek (ok ok sebenar nya memang tak sabar nak makan kek -,-)
tapi tak sabar nak main make up make up jugakkk! :p

ok uolls nak cantik pipi kasi nampak macam suntik botox sikit.
haa ketepekkkkk! :D
aku sopan lagi ni pakai sudu.

perempuan ni langsi pakai tangan terus! :O

hambeeeekkkkkkkk!
happy birthday nadia! specially for u! :)

haa, cantik takk?
tak payah panggil mak andam kan?
opps, bukan mak andam yang loncat loncat tu k? no no no.

then tiba tiba kakak nadia dengan suami dia datang.
so makan kek sama sama! hee.

sorry nadia, ni je yang aku mampu nak bagi.
happy birthday k.
sayang kau! muahhh!

ok update kali ni memang untuk birthday nadia je.
k bye!

p/s : im at home and first time raja sleeping over :)

2 comments:

lilo dah x anonymous! said...

haha!baru hapdet eh!1st bace!!!!
cewwwwwwahhhh..
sorry nadia..sian x dpt join dye!!!
sorry
pezen hold dlu eh!tgh miskin..huahua

Anonymous said...

HAHAHAHAHA DAYANG-DAYANG TERIMA KASIH SANGAT SANGAT :)
TERUJA AKU BACA DAN TERUJA AKU TENGOK
SEBAB MUKA AKU BANYAKKKK!
HAJAT AKU NAK CELEBRATE DENGAN KORANG BERDUA TERMAKBUL JUGAK.AMIN (:
SAYANG KORANG SANGAT SANGAT..
I LOVE YOU BABES!