Followers

Tuesday, February 15, 2011

hoi hai hio hia,

senam robik mulut aku ni, dah lama tak potpetpotpet.
sorry aku sebenar nya banyak sangat masa terluang sampai taktau nak update mana satu.
sorry ea? (sorry macam ada orang kisah aku wujud tak wujud ken? zzz)

ok moving on! mana aku pegy?
mana pegy mana mana.
dah berapa hari entah aku asyik balik pj.
melaka dengan pj tu dah macam landasan kangkangan kera je.
ulang alik macam kereta isi guna air je. kesian ayah T.T

sebenar nya bukan apa, lately ni macam dah malas nak belog.
bila dah tekan new post, otak blank. kruuk kruuk.

susah jugak nak tulis blog ni kan?
agak nya sebabtu la ada nya unsur tiru meniru ni ek?
ambik idea orang, lepastu claim like its his/her idea.
malas nak cakap banyak.
have fun stalking ya'll :)

so this has been my facebook profile picture for quite some time ;

ok, i was shocked too. why the hell right? haha.
i wore that for an interview at Menara IGB last week.
and for that particular reason, i choose to wear something different.
definitely not myself that day, i feel awkward.
but been getting positive feedbacks :) especially from my mom.

"YA ALLAH AYU GILA ANAK MAK! CANTIK NYAAA!" -mak
"baru sedar ke anak kita cantik? -.- "- ayah
"perliiiii" - aku -..-

and no, i wasnt applying for a job there, u crazy?
ni untuk subject professional practice je ni haa.
hmmph, berangan je la nak kerja kat advertising agency T.T

ok lagi satu benda aku nak update ngehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehheheheheheheheheheheheheheh (ngehehe kali ni panjang sikit!)
ANWAR HADI REPLY WALL POST LULU!
dan yang paling best, aku pun menyemak sekali kat wall dia hahaha.
dan yang paling paling best, dia REPLY!!!


sila klik imej untuk penglihatan lebih besar.

huahuahua.
tengah cerita pasal itik dia boleh balas.
aww :')

TUNGGU! belum habis lagi.
DIA REPLY TWEET AKU WEHHHHHH! :D

yang ni korang tak yah ye ye nak klik untuk penglihatan besar.
kalau tak nampak jugak taktau nak kata apa.
tulisan tu dah cukup besar dah.

huahhhhh! sumpah jerit macam orang gila kat bilik tadi -..-
ramai orang cakap, "eii relax la der, anwar hadi je kot. lu wat kecoh pesal?"
well, 'der', wa buat kecoh sebab wa suka mamat ni! wa serious tak kisah lu nak tweet artis mana tapi wa nak tweet dia wa punya pasal lah! so lepak chill relax la braii! hahahahaa
(ada ura ura video dia yang ewww tu tak? huhh, aku dah hafal satu video! lifeless, tau tu -..-)

ok syiok sendiri. biar laa! T.T
sekali lagi boleh pengsan lepastu baca balik tweet ni boleh pengsan balik semula.
zzz

k bye!

p/s : hmmph aku dah aku aku suka dia ni. tolong lah. haihh

1 comment:

Eqa Azhari said...

1 - tulis blog agak susah nak cari idea sebab tu ade idea yagn dicedok cedok.

2 - kau memang nampak CANTIK pakai shawl tu.

3 - lulu sampai naik gila kat sini. hari hari pun nak bukak anwar hadi.

4 - tahniah die reply twitter kau and lulu get jealous somehow. hahaha.

p/s entah nape aku nangis tengok muka kau kat blog ni. maybe i'm having a homesick.