Followers

Tuesday, February 15, 2011

eh dak dak, cheq tak sambut hari kekasih,

tapi cheq pi jumpa kekasih ja.
takda sambut sambut.
haa ok sampuk loghat utara pulak, menggelabah gila aku ni -.-

tido 4 jam je. pukul 6 tido, pukul 10 dah bangun.
hmm mata aku makin hari makin comel bila dia mula bertukar warna.
takpe la aku ye kan aja, nak jumpa botak head punya pasal, sanggup tu bangun.

plan nak lunch dengan dia tapi dah dia sampai depan rumah, mak ayah ajak lunch sama dekat rumah.
errkkk *telan air liur*
tak pernah pernah taiko ajak makan sekali, selalu nya siap bagi duit suruh blah gy cari makan sendiri.
(agak nya taiko dah menyampah nak bagi aku duit so dia suruh makan kat rumah je, save duit dia. besar kemungkinan la -o-)

ok sumpah botak head tak boleh jumpa taiko.
cerita pasal bola, bila kuncu man utd dah bergabung tenaga, aku la mangsa nya :'(
yelaa tau la aku sorang je chelsea kan so what what whattttt?
masa tengah makan cerita pasal bola, mak buat muka camni
---> -________-"
dalam hati mak cakap, "mengapa aku berada di sini? T.T"

"sara pegy ambik nasi untuk ameen."
"sara, sudu untuk lauk mana?"
"sara bagi ameen makan, air nya mana?"
ok sumpah tak boleh jadi suri rumah, sorry mak T.T

cepat cepat makan sebab dah tak tahan kena bahan.
terus gerak mid cari barang barang seni.
bangga botak head jalan dengan artis. bukan artis pelakon mahupun penyanyi.
artis lukis lukis je ni haa, tu pun takde nak artis mana! haha menggelabah lagi sekali.

sumpah suka kedai art kat gardens ni tapi mahal nak mamps.
k sedar diri duit tak berapa nak ada sangat so dah dapat kertas, blah.
memandangkan dah makan tengah hari kat rumah, cari manis manisan.
cari manis manisan pun sampai ke curve kitorang pegy.

theobroma chocolate lounge :)

sebenarnya harini aku marah sangat kat dia atas sebab sebab tertentu tapi sebab taknak spoil kan haritu, aku senyum je.
dan happy dapat tengok dia senyum sekali :)

ngeh :)

ehekkk, Belgium waffle with vanilla ice cream dia dah sampai! :D

dan banana crepe saya jugaaa! :D :D :D

ok snow white frappe dia sangat sedap dah boleh mati dah!
gy beli! huahuahua!

mekasih botak head bawak makan sampai ke sini semata mata macam kat pyramid takde saje nak bawak aku pegy jauh jauh kan.
ok panjang gila ayat ni.

sebelum balik singgah amcorp mall for subway's sub of the day!
bukan aku punya, ayah kirim! -,-

LEFCHU! ♥
eventhough some might not like us being together, screw them lah, i dont care.

as long as kau tau apa kau nak dalam hidup kau, aku tau apa aku nak dalam hidup aku.
kau dah besar ameen, kau boleh fikir mana baik mana buruk.
same goes to me, so yeah. i love u anyway, anyhow :)

k bye!

p/s : aku doakan jodoh lulu dengan anwar hadi. haha tak habis lagi tu :p

3 comments:

Eqa Azhari said...

aku doakan lulu ngan anwar hadi jugak. heh. wehhhhhhhh, emmm. lupa pulak nak tulis ape.

-----
------------
---------------

dah ingat. ameen punya makanan nampak sangattttt sedapp. T.T
aku teringin.

Anonymous said...

woi lulu dengan anwarhadi?? over my dead body! gahahahhahaahhaha



ok puyu.

nurul hidayat zainal said...

bahahhahahhahahhahahaha!!!!
nice oneeeeeeee!!!!!!
thanks kengkawan doakan aku jodoh aku dengan anwar hadi!
haha lawak la wehh.
weh weh sedapnyaaaa.memeleh air liur aku tgk manis manis tuuu.hmmm:(
lapooooo. :(