Followers

Sunday, February 20, 2011

penanggal kepala,

hai. fuhh fuhh (tiup habuk belog)
gehh maaf maaf gwe lagi capek mikirin kerja gwe.
gak ada masa ingin berbelog.
(haha botak head panggil aku marshanda, done doone nak cakap indon kan. zzz)

my cravings for air kepala dah di tunaikan.
perjalanan aku dan botak head selalu nya berunsur kan makan / minum.
padan muka badan sorang macam guni beras, sorang lagi macam tangki minyak -,-

somewhere in andalas.
best gila siap ada kedai semata mata untuk air kepala sahaja.
kepala jelly ada, kepala shake ada, aiyehh, jelessss T.T
bukak satu kat gasing indah boleh? -.-

heehhe aku taktau la average harga air kepala ni berapa tapi aku rasa abit mahal jugak kat sini.
ke murah? haha entahh.

the person who brought me to this so-called-heaven.
gaahhh, dah lama sebenar nya meng-idam-idam air kepala.
tapi nak minum dari kepala hijau ni, taknak minum dalam cawan.
akhirnya! (lagu anita sarawak) :D

refreshingggg! :)

isi kepala aku ada sedikit keras (tapi sedap!) so botak head kopek kan.
aww :') my herooo :D

apa dia kisah kan sudu tu sampai accident :O
kesian.

gehehehe now can minum and makan je, tak payah susah kupas kupas.
two thumbs up i tell u! :)

nampak tak nampak tak?
nampak apa?
nampak tak muka aku happy macam budak kecik dapat cekelat?
zzz.

after air kepala session kitorang nak pegy durian hunting pulak.
tapi lori durian depan taman rakyat tu tak bukak lagi masa tu so macam hampa jugak la.

teringin nak makan durian tepi jalan lah pulak.
taknak bawak balik, nak makan kat tepi jalan, kat lori tu jugak.
baru la best! layan gila, lepastu balik complain panas -o-

hantar botak head balik rumah.
now here i am, in lendu.
*yawnnn* bosann.
kalau boleh setiap minggu nak balik rumah.
malas dah duduk sini sebenar nya.
heh. takpe lagi berapa bulan je pastu bye bye melaka!

k bye! :)

p/s : dont get me wrong, I LOVE MELAKA! tapi panas sangat laa. can die man! (pastu mesti ada orang cakap, api neraka lagi panas) ya ya ya saya tau tuuu :)

1 comment:

Unknown said...

so sweet korang,hee :)