Followers

Tuesday, April 19, 2011

3 tahun tak lepak, 3 orang jumpa, 3 jam lepak, 3 air sedut,

aku pernah mention kat belog kot, yang aku ada symptom tak suka save nombor orang.
semalam, ada dua nombor yang aku kurang pasti siapa, dengan tanpa segan dan silu nya, call aku.
cehh call pun nak kena segan silu macam la hotsetap -..-

nombor ekor yang pertama, rupa nya ery atau lebih di kenali sebagai aiman chong.
chong la sangat, nama hairee ada hati nak jadi aiman. haktuih!
dan nombor 4d kedua, apek! faiz hamzah fansuri. kihkih.
minta maaf, bukan tak mau angkat, cuma takut kot kot lecturer aku call dari melaka tanya kenapa tak hantar progress, mampos aku!

dah lama gila aku tak jumpa diorang ni.
last lepak lepas ambik result spm kot? ehh yeke?
mak aihh, aku rasa kalau kahwin dah ada 3 orang anak dah.

haa harini aku pegy jumpa diorang sebab diorang ajak lunch,
port zaman sekolah dulu, mana lagi, NALING!
mula mula apek sorang je, ery done done la nak kena jadi suri rumah.
plan pam pom pam pom bunga api cap ayam last last dia tak dapat datang.

datang datang tengok apek dah gemuk! APEK DAH GEMUK WOI! kahkahkah.
dulu kurus kerempang macam cicak kobeng sekarang dah gemuk gebu macam sotong goreng!
(sebenar nya takde la gemuk mana pun cuma tangan dia dah besar sikit dari dulu, sikit je -.-)

borak borak berak, sekali ery muncul tiba tiba duduk sekali.

aku taktau kenapa ery suka beno ambik gambar gini.
yang penting tengok tangan apek, sekarang ada isi!
dulu aku rasa tulang dia pun takde sumsum bhahaha.

tak banyak yang berubah, ery masih lagi panjang macam galah, cuma muka dia makin petak.

gehhh, rindu sebenar nya dengan diorang ni.
sebab masa sekolah dulu rapat la jugak.
pegy library, lepak naling, tuition sama.
lepas habis spm masing masing buat hal sendiri, atas sebab sebab tertentu :)

sekali jumpa, BOOOMMM! semua cerita keluar! (takde la semua pun)
siapa yang dah kahwin, siapa dah break, negara jordan kat mana, kenapa aku tak reti masak.
diorang siap tentu kan harga hantaran aku lagi sebab aku tak pandai masak -_____-"
OK THANKS!

nak cerita semua benda memang sampai besok pun tak habis, sebab dah lama sangat tak duduk borak sama sama.
but this time, i get the freedom to hang with them, tak payah nak jaga hati siapa siapa.
if you know what i meannnnnnn :))))))

before balik ;

bye bye ery :)

bye bye apek :) nanti bayar saman ok. kehkehek.

ada 3 jam jugak la panas kan bontot kat sana.
dari panas terik tiba tiba hujan lebat lepastu panas balik.
yang penting aku dapat makan kuey teow goreng basah naling peberet akuuuu!
MEOW! :D THANKS APEK BELANJA!
next time aku pulak belanja korang aite :)

k bye! :)

p/s : "but this time, i get the freedom to hang with them, tak payah nak jaga hati siapa siapa. if you know what i meannnnnnn :))))))" only they knew what i was talking about. huehhhhh.

No comments: