Followers

Tuesday, April 19, 2011

less than three,

truutt truut,
"halooo, sara kitorang plan nak datang melaka esok!"

SAY WHAA? what what? gundiks are coming to melaka! :O
actually, niesha was planning to see her aboy.
so sambil scuba diving, teguk air la kann.
EXCITED GILA :))

ye ye aku tau kerja aku banyak gila tak siap, sempat lagi nak huuhaa huuhaa.
aku sebagai seorang kawan yang prihatin (chait!) takkan nak biar kan diorang terkontang kanting kat sini kan?

on their way to melakaaa :)
niesha bawak macam laha, 200 terus, alhamdulillah, hidup lagi diorang ni.
kahkahkah. (niesha tak sabar kot ;)) wahaha.

finally diorang sampai, aku terhegeh hegeh lagi baru nak keluar rumah (sebenar nya masa korang sampai aku baru lepas mandi ngeee)
mentang mentang lendu dengan ayer keroh tu kangkangan kera, so jumpa diorang kat tol ayer keroh.
aku culik ayang dengan azrin, niesha teruskan hal dia dengan aboy, omboiii.

so guess where they requested to go?
MELAKA WONDERLAND -PUKUL 1 TENGAH HARI BAI!
tengah matahari elok terpacak atas kepala ni, azrin ajak pegy mandi manda.
memandangkan matahari dan aku sangat rapat dan akrab, dah macam best friend, aku pun on je.

tiga orang pun jadiiii. haha.
muka excited walaupun masatu memang tengah panas.
nampak angin tiup rambut? JANGAN TERPEDAYA!

agak kelakar masuk waterpark tapi tak sewa pelampung kan?
MEMANG KELAKAR!
so most of the rides kitorang tak boleh naik sebab tak bawak duit untuk sewa pelampung.
beg semua dah simpan dalam locker, soo malas nak pegy keluar semata mata.

so apa kita buat?
naik ride yang tak perlukan pelampung over and over again.
BUT I HAD FUN WITH BOTH OF THEM! ♥

lepas mandi biasa la perut buat buat lapar, dari pagi tak makan sebenar nya.
mana lagi port lepak anak remaja kalau tak mcd?



mcd ayer keroh panas kat luar, seelok nya korang duduk kat dalam k?
ahahaha.

aku ni nama je duduk melaka dah 3 tahun, tapi sumpah aku tak reti reti lagi jalan kat sini.
especially ayer keroh, FAIL TERUK!
"sara, kau tau mana batu berendam?" - haa kat mana tuu?
"kau tau putra heights?" - putra heights bukan kat subang ke?
PFFFFFFTTTTTTT! epic fail man.

diorang datang sini, diorang yang tunjuk aku jalan.
basically, diorang yang bawak aku jalan, bukan aku yang bawak diorang T.T

lepas makan azrin took over and drove us to aboy's house in putra heights.
baru laa aku tau kat ayer keroh pun ada putra heights T.T
kill me pleasee, where was i??

sampai sampai je tengok niesha syiok karaoke.
oke -..-

♥ !
trios.

dah sedap lunak merdu lemak suara niesha sumbangkan tadi, mak aboy balik dari mana entah.
so kita apa lagi kan, tak reti reti nak balik? haha.
salam salaman dah macam hari raya dah, kitorang pun chowww.
bye bye aboy, auntie mak aboy dan haja (haja kot nama adik dia)

before diorang balik kl, singgah shell isi minyak.
and then,



motif 1?
motif 2?

BYE BYE KORANG :'(
safe trip back to kl (memang 'safe' pun kalau niesha yang bawak -,-)
thanks for coming! i love you girls.

aku balik lendu sorang T.T
nampak tak, senyum dalam kesdihan. haha.
bye girlsss, i'll be home on may 6th, u girls can have me till the end of august!
muah muah!

k bye! :)

p/s : azrin, thanks again i owe u a lunch date. cant wait till our next lepak session. love yous. muahs!

No comments: