Followers

Monday, April 18, 2011

kurun keberapa, abad keberapa,

jangan terpedaya.
aku belum lagi ingin kuburkan belog precious aku ni.
aku cuma belum ada masa yang banyak untuk menghapdet apa apa buat masa ni.

tapi memandangkan sekarang aku dah ada kat rumah, internet dah laju macam unifi walaupun aku tak pakai unifi pun ahahaha.

cerita pasal review (haha tahun bila punya cerita la deyy?)
tapi nak cerita jugak :)
experience, sangat best eventhough tak dapat present (NASIB BAIK AKU TAK PRESENT KALAU TAK BUAT MALU MELAKA JE!)
actually the night before tak well prepared pun, datang bawak sketches je, digital work tak banyak sooo dengan selamba nya, redah.

bella aku curi gambar kau yep.
kitorang berkumpul kat uitm pukul pagi, aku pun tak ingat dah pukul berapa tapi yang penting beg kitorang bawak macam nak pegy 3 bulan.
padahal nak pegy 3 hari je, zzz.

singgah breakfast kat mini malaysia tu tapi aku tak makan pun sebab takde selera plus memang takde duit pun nak makan.
tunggu sampai hotel baru makan besar.

girls from my class :)
first day in hotel seri malaysia ayer keroh.
kampus melaka sampai dulu (duhh, kitorang paling dekat, memang la sampai dulu, pfft!)
dapat bilik 303, nombor kegemaran.
LOVE EVERYTHING THERE!
the room, the food, the hall, the pool. EVERYTHING!
SEMUA BEST! :)

semua orang menggelabah malam tu sebab takut kena present.
last last cikgu bagitau nama nama yang akan present, phewwww, tarik nafas lega aku tak kena woiii.
that night agak mengantuk masa review sedang di jalan kan but overall, thumbs up! :)

the next day, review lagi, perut dah tak kecut macam semalam sebab dah tau aku tak payah present maka dengan itu aku bersenang lenang makan popiah -.-


girls from uitm melaka graphic dept (excluding ikhwan -..-)
proud to wear our corporate jacket walaupun ni FIRST TIME aku pakai.
since last sem aku dapat baju ni, aku tak pernah pakai pun haha.

presentation semua gempak gempak belaka, especially from uitm kedah.
diorang gempak, sumpah tak tipu. respect respect!

after review, kitorang dapat opportunity untuk bertukar pendapat dengan pelajar kampus lain (ada juga yang bertukar email facebook -,-) dan juga mendapat pandangan dan idea dari lecturer dari kampus lain (yang ni takde dapat email facebook -,-)
skema gila ayat, macam la aku punya work baik sangat.

review habis on the second day.
so untuk celebrate,


FUN TIME! :)
memang majalah mangga habis! ahahaha

malam tu pulak bbq dinner with everyone.
makan sangat sedap, rasa taknak balik wehh.
pelahap macam kat lendu tak pernah makan.

third day, still, bertukar pendapat dengan pelajar kampus lain (ada juga yang bertukar email facebook -,-) dan juga mendapat pandangan dan idea dari lecturer dari kampus lain (yang ni takde dapat email facebook -,-)

boys from my class.
see how sad, perempuan ada 6 ekor, nak lawan dengan lelaki ini punya ramai T.T
everything went well i suppose.
seronok dapat buat kawan baru walaupun takde la buat kawan sangat pun aku kat sana.
gehh.

then again, the lectures semua baik baik, cute cute, kelakar kelakar.
enjoy je.

so kepada junior junior yang bakal mengambil subject major discipline - TOLONG JANGAN BUAT KERJA LAST MINUTE.
HAHAHAHAHA yeah right.
kita memang di lahirkan sebagai seorang yang last minute. kuikuikui.

k bye!

p/s : kepada mereka yang main loceng bilik aku lepastu telefon bilik aku macam tak pernah jumpa telefon tu (aku tau ni budak perak), raya kang baru minta maaf k. bye. HAHA.

No comments: