Followers

Monday, May 16, 2011

breathe in, breathe out,

although i am finally free for 4 months, aku masih belum berkesempatan ingin berlepak lepuk dengan kawan kawan.
al maklumlah, masing masing pun ada hal masing masing.
ada yang masih belum cuti, ada yang dah start kerja, dan ada juga dalam kalangan mereka yang tiba tibaa nak tarik muka. kuikui.

tapi takpe la, aku tak kisah pun, kau happy, aku pun happy :)
siapa lagi mangsa aku kalau bukan botak head.
ok, dah tak boleh panggil dia botak head sebab rambut dia dah merewang tak tentu hala.
rasa macam nak pegy pinjam aney gunting rambut punya shaver nak pi botak kan dia balik TT

tapi sekarang dah jarang sangat jumpa batman, rasa nya 2 minggu sekali je.
sebab dia pun dah start practical, free pun only on weekends.
itu punn kena plan awal awal dulu, kalau tak harapan :(

so last saturday, dia kutip aku kat rumah and bawak aku pegy food journey, macam biasa.
tu je la kerja dia dari dulu sampai sekarang, manambahkan lemak kat badan aku.

gambar sebagai bukti aku hanya makan meatball 5 ketul dan sedikitttt fish and chips dia (sumpah sedikit, sangat sedikit.)
cake daim tu pun dia yang habis kan, maka jangan la menunding jari seolah aku ni seorang pelahap (walaupun memang benar aku seorang pelahap)
TAPI DIA EXTRAVAGANZA PELAHAP! =,=
(as u can see, belakang kotak sunkist tu pun meatballs dia yang punya, so he had 2 meals. cakap pasal air sunkist, tu air dia tapi dia stilllll habiskan air cranberry aku T.T)

dannn idea untuk semangkuk tutti frutti ni pun idea dia jugak.
dannn dia ajak sebaik sahaja kitorang blah dari ikea.
dannn sebagai bukti dia yang makan banyak, tu sudu dia yang pegang taknak lepas! -,-
tapi thanks belanja hehe sedap sebab ada topping baru, blueberries! :)

chit chatted alot with him that day, rasa appreciated sangat :')
jalan jalan taktau nak pegy mana then lagi sekali dia ajak lepak papparich kat pj pulak.
k dia memang gila.

u see that cheek my man? i blame u for that! :(

walaupun dalam kereta hanya kami berdua tapi aku suka duduk belakang sebab boleh acah acah mam besar kuikui.
"driver, next stop, mamak please."
"ok mummy." - POTAK KAU! ingat aku sugar mummyy kauuuuu?
ok banyak main =='

lepas papparich, dia ajak makan sipang rogeng pulak (pisang goreng, harap maklum).
yess aku taktau dia sampuk jin apa asyik nak makan je.
mujur la gerai sipang rogeng kat rumah aku tu tutup -sebab hari sabtu!
so kitorang lepak mamak bawah rumah aku dan pekena teh tarik panas peh peh pehhhh.

sangat banyak pit stop haritu dan sangat banyak mengarut dengan dia.
dah lama sangat tak luangkan masa macamni, dia asyik busy je :'(

before i go home,

depan rumah aku pun jadi pitstop jugaaaakkk =.=
(mesti korang terfikir, motif rambut palsu ni ada dalam kereta dia?)
I WAS WONDERING THE SAME THING MAN!
kau buat apa dengan rambut kuning merah ni b?
selangor kalah jugak brr brr. kk no offense.

thank you for a day well spent.
one of the best dates i had with him though :)
sebenar nya, every dates are the best dates when im with u ♥ !

jiwang much? k bye!

p/s : batman bagi baju sukma! kihkihkih.

3 comments:

Marya Hana said...

eh sis tengok kan, comel lah sara dengan rambot tu.. :D

kullestFAFA said...

ok, part dok seat blakang main acah2 tu mmg chumel je. hehe.

Ferfarfer said...

HEHEHE RAMBOT BF U PNDEK. JADIK, NAPAK LEHER DIA PANJAAAAAAAAAAANG SKIT KUIKUIKUI