Followers

Saturday, May 23, 2009

sepet,

rite now mata aku mcm ada infection or some sort aku malas nak amek tau.
pagi tadi bgn mata aku berair n merah. menakutkan.
bangun2 tgk semua blur.
aku ingat aku dah buta.
then terus mande sebab aku cuak gila.
kalau tak cuak jgn harap aku nak mande awal2 HAHA.

lepas mande dah ok sket.
tapi skang aku sepetttt! wuwu T.T
dah la sebelah kiri je plak!
kalau dua2 takpe lagi.
bengkak.
hanco harapan aku nak lepak isnin ni! ):

doa kan keselamatan dan kesejahteraan mata aku ):

p/s : satu family sakit. who's gonna take care of me? haha. btw, i miss everyone. including u. yes, YOU ):

4 comments:

Aqilah Amin said...

sarah!!! nak email!!! x invite lg nih. huhu.
owh. frankly speaking, better do something with ur eyes.
buh eye more n so on. if still not working, gi clinic a.s.a.p.
cam sis baruuuu je pas operation.
cuz of infection dkt mate. so.
blh jd bahye if biar lame2 taw!
take care =]

fina. said...

get well soon!:D

sara kacak said...

thnks fina! (:

ouh, ehh whats ur email again? hee lupa nak mail lah ;p

Aqilah Amin said...

hahahha. my email - aqilla_aa89@yahoo.com.

ingt ingt ingt taw!!! XD