Followers

Tuesday, July 14, 2009

kembali pulih,

assalamualaikum, (sambil pakai topeng)


kalau nak keluar, pkai topeng wey. peduli apa orang kata. haha
aku dah sehaaaattt (: dah boleh pegy kelass! tapiiii..... skang lecturer aku yang takut nak datang kelas. kelas encik yus batal sebab dia takut. heee sambung tiddooooo (: petang ni takde koko. semua koko di batal kan :DD besttt gila.
uitm, cepat la tutup ):


tengahtengah myspace ni, azim comment;


sara, tadi kat kolej, azim nampak muka mirip macam sara, version tak pakai tudung. serious sameee!!!

lepastu haritu kat jambatan, hazery (budak blok sham);
weyy sara kau nak blah dah ke? jom follow aku jap! aku nak tunjuk kau sorang classmate aku, sebijik muka macam kau doee!

fuyoo, gila ramai muka macam aku. ke muka aku macam dorang? ngee. elehh, yang classmate hazery tu part1 mesti la bawah aku en en? ekekeke.
teringin nak jumpa orang yang sama muka. boleh berkenalan. mesti hidung dorang pun macam jambu kan? macam aku. HAHA!
(:
p/s : cekgu aku cakap, jangan makan ayam selalu, nanti antibody lemah. tapi setiap hari aku pegy dewan makan, yang ada ayaaaaaammm je. hahaha.

No comments: