Followers

Thursday, May 20, 2010

dari kecik sampai besar,

arniesha buang tebiat.
semalam dia ajak aku dan ayang pegy sekolah rendah.
reason? NO REASON!

mula mula dia ajak breakfast together.
ok la, tibetibe je kata nak gy sekolah rendah.
aku pun ok je la.

too bad azrin couldnt join us.
dia baru habis paper, tak cukup tido kata nya.
so, takpe aa, keluar bertiga je.



breakfast at kopitiam near my house.
sebab kitorang taktau nak buat apa pagi tu since assunta (2) sekolah petang tahun ni.
clueless gila taktau nak pegy mana, we end up going to our secondary school!
:D

jumpa cikgu cikgu lama.
jumpa cikgu maths, the first thing she said to us was
"ohh u yang tiga orang kena berdiri kat lawn dulu tu kan?"
HAHA! ada ke patut ingat kitorang sebab benda tu -.-'


dulu cikgu maths, puan mano tu la yang pernah halau aku keluar kelas sampai muka aku untuk gambar kelas masa form 4 takde sebab kena halau ngan dia.
esok nya dia hantar aku pegy kaunseling. haha.
tapi tu la antara sebab dia ingat kat aku.
but dont get me wrong, aku suka maths ok!

lepastu berjoyah kejap ngan cikgu cikgu lain.
ohh, kitorang sempat makan nasi lemak idaman pelajar assunta!
rindu makanan canteen yang sedap lagi murah!
peduli apa dah breakfast tadi,
kitorang makan lagi! HAHA!


makan makan tak pandai kiri kanan.
cikgu sejarah datang, tegur kitorang.

miss yap : kamu yang suka tido dalam kelas waktu saya mengajar tu kan.
ayang : hahaha mana ada cikguu!

hhahahaha ayang kuat tido dalam kelas.
aku dengan azrin tak habis habis makaaaann! haha.

then round round satu sekolah,




memories doee.
bila masuk je sekolah rasa macam nak sekolah balik.
nak buat betul betul.
nak belajar elok elok taknak main main dah. hahaha.

yang paling tak kelakar, kitorang jenguk sekolah rendah jugak haritu.
dah 8 tahun aku tak jejak kat sekolah tu,
cikgu cikgu yang pernah mengajar aku semakin kurus.
tapi biasa la, mereka hanya ingat muka je, tak ingat nama.
haihh, sedih T.T


tapi cikgu zainab masih segar dalam ingatan.
cikgu favourite masa darjah 6!
dia terbaik dan terbest! (:

dulu aku tengok sekolah aku tu besar je.
nak naik tangga kat dewan tu, ya allah, termengah mengah.
canteen sekolah tu dulu siap boleh main ice and water, police and thief, lompat tikus.
ahhhh best gilaa!
sekarang aku tengok kecikk je rupanya canteen tu.

budak budak zaman sekarang bawak psp datang sekolah.
mana main lompat tikus bagai tu.
haha dulu aku siap kumpul getah nak buat tali yang skipping skipping tu.
agaga kenangannn.

peredaran zaman.
kitorang dulu tangkap gambar guna camera phone.
itu pun 1.3 laa, 2 mega pixel laa.
HAHA!

sekarang budak budak pegy sekolah bawak dslr nak tangkap gambar, hebat hebat semua nya.
bagus (:

we almost cried bila ingat balik semua benda yang kita pernah buat kat sekolah.
bau sekolah tu, library, canteen, cara susunan nugget kat canteen tu semua sama!
but, what to do.
kita makin tua, bukan makin muda.

so GROW UP SARA! (:

hey campus life pun best jugak apa. kan? :D

ok lah. done with this post.
chow.

p/s : sekarang sekolah menegah aku ada pusat seni ok! studio seni pun dah baru! siap ada gallery bagai! JELES GILA!! ):

No comments: