Followers

Sunday, May 23, 2010

hey soul sister,

first of all,

HAPPY BIRTHDAY KAKAK ADEK! (:


macam biasa la ayat aku bila birthday orang,
KAU DAH TUA!
so, boleh la kau senantiasa belanja aku makan.
tengok wayang esok erkk? :D

whatever it is, aku nak ambik ruang ni untuk cakap,
minta maaf, aku takde present untuk kau.
aku nak buat kad tapi sumpah aku malas.
so here's to you.
may god bless u kakakdek! (:


sisters! (:
they're the ones i look up to.
heh. ok enough with this sisterly love thing.
meremang bulu roma aku! jaaaahhh :p

aku taktau lah apa aku nak buat cuti cuti ni.
most of my friends are busy job hunting.
as for me, i wake up at 3pm almost everyday.
how am i suppose to get a job then?
damnn.

been going out alot.
bila aku keluar, automatically duit aku pun keluar la kan.
so, bila nak masuk nya?
solution utama, mak ayah.
adoii, ayah aku macam fobia bila aku panggil nama dia.
asyik ingat nak mintak duit jee.

sekarang aku hampir mencecah usia 20 tahun.
hampir laa! belum lagi!
aduhh macam tak boleh terima je.
tapi tu lah, umur makin tua, pandai pandai la kau cari duit sendiri wahai sara!

sekarang ni tengah banyak nak save duit.
haritu keluar pun bawak kratos pegy makan nasi campur kat warung je.
hah, sorry, i know u're not used to it.
but i know, u like what i likeee! meoww! :D

dah berapa minggu dah aku cuti.
everything about work semua aku lupa.
cikgu dah suruh start buat research untuk minor project sem depan.
tapi otak aku tak habis habis bunyi cengkerik.
entah bila nak mati cengkerik dalam otak aku ni pun aku taktau.

bukak adobe illustartor, macam poyo je.
lepastu buat muka blur depan laptop.
seolah olah aku tak pernah belajar.
bila dah blur, tekan je button X kat belah atas kanan tu.
lepastu, facebook!

amendeee entah kau ni sara.
dah la.
macam bosan je aku membebel sorang sorang. haha.
bye!
p/s : hikk, aku nak gedik jap. dia add aku kat facebook. heeee :D tengok tu, facebook lagi -.-'

No comments: