Followers

Sunday, May 16, 2010

its world children's day,

dalam masa 15 minit, aku berjaya menyiapkan diri untuk menghadiri Genius Aulad Showcase.
sofieya punya sekolah punya musical.
all Genius Aulad punya centre combined and made a mini concert, macamtu la.

so what kind of aunty would i be if i didnt come and support my niece kan?
haha see im one nice aunty wehh! :D

bangun pukul 1, kakak nora bagi aku 10 minit untuk siap since the show starts at 3. HAHA.
siap siap siap, off to shah alam.


CUTE!


pegy dengan kadek and her friend sarah.
which is so confusing bila dengar orang panggil SARA!
then bila pandang rupanya that person was calling this sarah.
aiyehhh. haha

the mummy of course.
kakak nora paling excited, like duhh.
anak dia punya show pulak!


i dont care how shitty i look like, im here to support my niece!
HAHA!
dear parents. cewaahhh!
bajet macam parents je yang datang, sekali the whole auditorium FULL!

THATS SOFIEYA IN THE MIDDLE!!! (ok aku macam excited gila nampak sofieya! haha)

4th from left.

alaahaaaaiii comel gila doee tengok budak budak ni perform!
rasa macam nak loncat atas pentas tu pastu join diorang sekali!
gaaaahhhh! comel comelllll!

banyak budak yang pakai costume comel comel.
ada ayam la, bunga la pokok la!
aduhaii! rasa nak lempang sekor sekor!
apehal entah comel sangat.

plus, genius aulad ni macam islamic punya sekolah tadika.
so most of these kiddies dah pandai baca doa makan la, doa lepas makan la, doa naik kereta la, doa masuk jamban pun dorang tau!
malu wehh aku, MALUU!
aku bila lagi?
hmm lepasni mintak sofieya ajar la. hehehe :p

habis je kelana jaya punya centre, kitorang chow dari situ.
sebab kitorang lapar gila.
balik pegy makan A&W.
then straight home.
gaaahhh! harini tengok diorang comel gila lahh.
aishh dah la sara, tunggu kau punya sendiri!
HAHA.
aku tak berapa pandai sangat dengan budak kecik.
tapi kalau dorang tak gedik gedik, aku layannn je :D
heh.
k la. bye!
p/s : sofieya gedik, tapi aku sayang dia! (:

No comments: