Followers

Thursday, June 10, 2010

ask for more,

ye ye aku tau itu tagline pepsi.
tapi biar aa nak guna untuk post ni! (:

today went out with kratos semata mata nak pegy ambik order kat shah alam.
tapi kakak long wasnt home so decided to head down to damansara for lunch.

mana? SATE HAJI SAMURI!
kat uptown lama tu.
apa ingat kajang je ada?
haha memang la tu sate kajang tapi jauh sangat nak gy kajang.
sini sudah.

ingat nak lunch dengan azrin tapi dia ada meeting!
pfft! wanita bekerjaya kan, centu ahh!
hmmph.

tapi dapat jumpa ayang sebab kedai sate tu sederet je dengan tempat kerja dia!
HAHA ngumpat ngumpat aa apa lagi!
buat dosa laju je! ish ish.
ape ape pun attention kepada gundik gundik aku, after 25 no more excuses please ;)

pastu misi mencari rumah kakak long.
haha lawak! padahal senang nak mati, kitorang pusing macam gila sampai mabuk mabuk.

dah sampai tu jumpa kakak long salam salam, rancak borak kat luar ni,
masa nak balik tu, kereta terkunci dari dalam!
enjin tengah runing, kunci kereta kat dalam, tiba tiba auto locked!
BAHAHAHAHA!!!!
lawak gila!
dah la masa tu hujan!

nasibbb baikk ada ayah kakak long.
hero untuk harini.
dia yang bukak kan balik kunci tu.
nasib baik boleh bukak!
kalau tak memang kena tow aa kereta! bhaa!
LAWAK!

haa, aku order apa eh?
meh sini tengok apa aku dapat harini mehh,


apakah ini anda tanya?
ini adalah chocolates!
ye! cekelat ye anak anak!
bukan mainan!

look soooo tempting right?
rasa dia, SUPER SEDAP!
sumpah aku tak tipu!


CHOCOHOLIC ART (:
actually senior aku yang run this business (i call her kakak long (: )
homemade healthy designer chocolates.
aku tengok facebook dia macam bestt je chocolate dia so aku pun order la.
aku order 6 ketul, dapat pacakging cantik macamni (:

seriously wehh, sedapp gila!
well of course la, aku order oreo filling.
dalam chocolate to ada sebijik oreo cookie ok!

toppings dia sangat la comel!
aku order 6 dah tinggal 3 wehh.
haha.
tapi tak kisah la memang serious sedap aku tak tipu.

siapa nak pegy la tengok facebook dia ehh.
search je chocoholic art.
then like ke ape ke. pastu order la!
wahh gila promote sehh aku :p

then balik.
adehh macam nak demam je ni.
result wehh!!
korang tak cuak ke? aku cuak sampai takleh tido ni haa.

semalam mimpi result, terkilan gila.
bayangkan cuak sampai bawak ke mimpi.
adohh leceh betul.

ok laa, wanna go get some rest.
hopefully student portal tak buat pasal time aku bangun pukul 4 esok nak check. hehekk 4.

goodluck kawan kawan (:
BYE!

p/s : terliur tak tengok cekelat tu? terliur kan? aku tauuu :p

6 comments:

nurul hidayat zainal said...

weh ko datang umahaku sekarang!bawak itu cekelat!!!!!
bapaaaak comelllllll!!!!!

sara kacak said...

haa benda ni la aku nak bagi kau rase wehh! tu yang aku suruh datang tu.

sara said...

hahah..
comel nye :))
syg je nk mkn !

sara kacak said...

haha tau takpe, masa nak makan tu pk dua tiga kali gak ahh! :p

SarraLicious said...

heyy i pun dh mkn chocolates kak long tuu.. she's a good fren of mine..:)

sara kacak said...

hey! wahh ramai nya nama sara. hee. sedapp kan? ahh next time want to order some moree! :D