Followers

Friday, June 11, 2010

everything was worth it,

first of all i would like to say, Alhamdulillah.
for the first time in history of sara kacak,
i got an A- for art history. let me repeat, HISTORY! (dah large, kasi bold lagi ini font!)
i dont mean to brag, tapi aku sumpah tak percaya!
tau tau la aku benci sejarah macam mana pulak kan!
frankly speaking, i never liked sejarah, never pay attention in class and was always absent! (well, not always, 3 kali je kot)
berkat usaha nurul hidayat dan raja syafiqah yang suruh aku baca ATH sampai lebam siap tutor aku sampai masuk kepala otak malam before paper.
thanks korang (:


walaupun student portal macam asparagus rebus paip asbestos penunu bunsen burner karipap ayam ketayap goreng eeeesssfffhhhh!
tapi aku berjaya menabahkan diri untuk refresh, refresh dan refresh.
lepastu refresh lagi.
dan refresh.
last sekali, refresh lagi.


bayang kan penderitaan umat uitm nak check result punya pasal.
dekat status facebook tu hampir semua budak dapat dosa free maki maki portal.
ada yang sanggup berlapar, tahan kencing (haa ni akeram la ni HAHA), menunggu dengan penuh jaya sambil tengok page tu loading (lulu HAHA).
lastly, everything revealed!


overall, most of my friends pointer semua naik.
damn best wehh. i mean SEMUA!
hohh aku rasa dorang sajee nak ambik hati kitorang kot.
yelaa, dah kena tendang duduk luar next sem, semua pointer dorang naik kan.
bhaa! joking!
by the way congratulation friends! :D


dah, tutup cerita. bukak cerita lain pulak.
apa yang hangat kini?
of course lah world cup beb!
anda sokong mana?
apa? england?


ding ding ding! tu diaa!
sepp sikitt!
yeahh!

so kita tunggu dan lihat saja perkembangan dan siapa bakal memenangi piala world cup season ini.
4 tahun sekali wehh!

chiao!

p/s : frank lampard, frank lampard, FRANK LAMPARD!

1 comment:

Eqa Azhari said...

your result are absolutely gorgeous. hahaha. way to go babe. next sem kite usahe lagi. usahe tangge kejayaan. ho yeah.