Followers

Wednesday, June 9, 2010

pak pak kebabom,

ahad lepas pegy rumah orang kahwin.
rumah uncle ashhar and cikgu aishah.
kawin kawin amir firdaus dangan nursyakira.
abang dan kakak ipar kepada ameen.
adohh sikit punya panjang aku elaborate!

pengantinnn (: comel gilaa pengantin perempuaaannn!
aku macam suka tengok kakak syakira ni wehh.
comel pastu sweeet jee.
aku tak dapat bayang kan aku kawin nanti.
adohh kacau doee make up make up bagai. haha.
(ececehh ada hati tu nak kawin! HAHA)


flower girls yang gangster habis! :D

apa apa la, makan lagi penting dari ambik gambar ;D


atas permintaan akeram, dia yang suruh upload gambar beliau bersama fendy. nah.
ambil lah, buat pekasam ye (:

akeram, apek, fendy bersama anak taktau sape.
tapi baby itu sumpah comel nak mati!
lihatlah perut apek, dah ada ciri ciri seorang bapa :p


hanya kerana budak kicik tu comel!
dah besar mesti hensem boy niii ;D


penyeri kenduri. bhaa!!!
ape gelakk??

kalau takde kitorang, gambar mengarut mengarut takde!
kalau takde kitorang, kek pengantin tak sampai kat meja makan!
kalau takde kitorang, lauk lembu tu tak habis!
HAHA!

cakap pasal kek pengantin, masa kitorang pegy ambik kek, ada orang kena rompak.
pehh sumpah masa tu nampak live depan mata!
cuak pun ada.
tapi apa aku boleh buat, aku tengok jela.

yang penting lembu kenduri tu sedap gila ok!
menyesal tak tapau. bhahahaha!!!!!ok choww! (:

p/s : nak ikutkan hati aku nak je gy dapur ambik tupperware sendiri seludup bawak balik lembu lembu berikut. HAHA! banganggg!

No comments: