Followers

Wednesday, November 24, 2010

tiga nombor kegemaran,

harini kakaknora pulak belanja untuk birthday aku.
al maklumlah, dia sorang je yang belum bagi aku apa apa, so dia decide nak belanja makan je.
je? hello kira ok la tu, at least everyone in my family dah langsaikan hutang hutang mereka ;p
summarize it all, 5 kali aku celebrate birthday tahun ni.
and i got a new bangle from kakaknora, bliss :)

esok aku nak pegy andalas jumpa my bebys lulu.
demam kata nya alololo shiann dia.
andd esok jugak, zee's coming to town, all the way from rembauu! woohoo!

i miss themmm! (rindu nadia dan raji jugak)
tapi gonna meet them and izhar big head jugak.
insyaallah :)))

this week adalah minggu yang terbuang sangat. sangat.
aku tidur lambat, bangun lambat.
bayang kan, everyday tidur after subuh prayer.
bangun pukul 3++ ya tuhann.
useless, lifeless.

i am broke, seriously.
pokai habis, kering gila.
nasib baik mak offer aku kerja dengan dia.
kerja apa? tulis buku! HAHA!
payment boleh tahan, aku sendiri tak sangka mak is willing to pay me for that kind of job o.O

plus ameen asyik busy je sekarang.
busy dengan gerai burger, busy dengan taekwondo, after training taekwondo busy dengan futsal, after futsal busy dengan teh o ais limau pulakk :p
haihh nak jumpa punn kena buat appointment, macam perdana menteri.

nasib baik laa aku ni jenis understanding :p okayy puji diri sendiri.
u should be thankful tau takkk? hee :D


heehhh jumaat ni ada orang nak kena tendang tendang lahh best nyaa! HAHA!
GOOD LUCK for the competition i know u can do itt!
i'll try my very best to come and support u aite :)))

aku dengan lulu dah plan nak datang bawak pompom sekali hehe :D
we'll see how things go. GO AMEEN GO! flying kickk satuu! haiyakk!
okay syok sendiri -,-

well anywayss, people people, I GAINED! HAHA!
kejap je dah boleh gemuk balik.
dah tu berapa kali pulak makan cake satu minggu. zzz.

sekarang ni tengah nak kumpul duit (tau nak kumpul duit, kerja malas -.-)
so that i can go out with my friends more often.
kalau boleh setiap hari nak lepak tapi apa kan daya, duit bukan tumbuh kat pokok.

ok lah. gonna start doing my job now.
hahah mak mak, kenapa lahh mak ni comel sangat! :)
hee bye bye.

p/s : rasa kelakar bila ayah ketuk pintu bilik then cakap "sara, ayah nak keluar ni, pinjam kereta boleh?" zzzzzzzz. he bought me the car in the first place, technically tu kereta dia lahh kann?? my parents are so cutee! :)

2 comments:

amira faqihah said...

bestnya smbt befday byk2 kali :)

sara kacak said...

hehe biasa biasa je, alhamdulillah :)