Followers

Friday, November 26, 2010

wtf,

bukan what the fuck la. world taekwondo federation la weih. HAHA
ok bukan ada kena mengena pun, saje jee :p

waking up with 3 missed calls, 1 text msg and 1 mms, from him (gambar rajah di atas hehe) !
bangun bangun je tengok dia dah sampai stadium :(

SORRY i wasnt there cheering for u! (tapi u tau i support u all the way kan?)
im having massive cherry berry right now!
taktau la apa aku makan semalam membuatkan aku kerap check in and out tandas,
tak kira la tandas bilik aku, bilik mak aku, bilik kakak aku, semua pun aku bedal.
zzz.

anywaysss, ameen punya jari injured lepas dia buat aksi superman terbang.
serious seram tengok gambar jari dia.
erkk, macam ada 2 bola kat jari, bengkak habis.
dah jadi batman tu batman je la, jangan nak superman sangat boleh? :(
take care!

wokehh dahh.

sneak peak on what i've been doing yesterday ;

andalas bukan andalus,
jasko high hill bukan high heel,
black canyon bukan black crayon,
perodua bukan perogol,
baskin robbins bukan batman and robin.
with loads of LULUPHARAFUADIKANIKINAMEEN!

more updates on this soon.
bye! :)

p/s : malam ni nak tengok rapunzel hihi :)

No comments: