Followers

Tuesday, December 21, 2010

cukup cukup la sara,

cuti semester kali ni betul betul mencabar nafsu aku.
woi, nafsu makan la. tsk tsk, no no no.

nasib baik harini makan tengah hari di taja oleh botak head nguehhh terima kasih abang ramlee (tiba tiba)
kepala botak makna nya murah rezeki, kaya budi pekerti.
haa suka hati aku buat fakta sendiri.

harini makan makanan laju, raja beger (Burger King lahh)
memandangkan perut aku bukan main vibrate seolah olah ada orang call.
hisshh perut drop my water face, behave boleh, kalau ye pun kau lapar!

ini adalah perbezaan di antara seorang pemalu (aku) dan seorang takmalu (botak head)
ok takde kena mengena pun.

tengah dok ngunyah fghench fghaiss kegemarsss tu tiba tiba datang sekumpulan budak sekolah (aku tau lah budak sekolah, tengok pun tau) ni haa duduk depan meja kitorang.
wahh bukan main lagi dress up nak gahh macam dia la raja segala fashion.
antara mereka tu bangga sangkut DSLR kat leher ehehehhh sorry, tergelak

sumpah takde niat nak kutuk ke apa tapi satu je la,
tak payah nak tunjuk gangster dik, shopping mall je kott kamon lahh =.=
kalau ye pun korang rasa korang best, korang up, tak payah nak pandang pandang kerek kat orang lain.

orang selalu cakap, biar lahh dioranggg.
tapii masalah nya, diorang kacau aku dengan pandangan kerek diorang.
bak kata botak head, "biasa lah, budak budak baru nak kenal dunia."
haihh asal aku ni ada rupa budak sekolah jugak ke?
awww awet mudaaa! hehekkk! :3

hamek kau 3 perenggan aku membebel pasal benda ni, pffftt!
pada mereka yang masih bersekolah tu jangan terasa pulak bukan nak kondem (bukan kondom) korang ke ape.
dulu aku pun sekolah jugak, tapi aku masih ada adab lagi.
respect, u give one, u get one. renung renung kan, selamat beramal :)

lepas raja beger, ikut botak head jalan sekitar perut singa membeli belah.
ye, bukan aku, sang lelaki yang membeli belah.
tapii dapat jugak makan tuttayhh fruttayhh (sesedap resipi tukar nama kedai) :D

macam biasa petang je dah blah dari sunway.
sampai rumah, mak pun panggil ameen botak head ehehh sehati sejiwa la kita mak :p

haihh susah nya nak balikk padahal dah depan rumah dah ni.

dah tutup pagar dah ni, boleh dia buat muka kesiaaaan :'(
tolong laa jangan, aku mudah tersentuh HAHA!
entah bila next kita jumpa lagi kan? later we plan plan ok :)

apa kau ingat cerita jalan jalan makan makan aku dah habis? SALAH!
malam tu jugak aku ikut mak ayah makan ayam pakcik kenny nyum nyumm!

aku ni pelahap sebenar nya. gehh.
kesian nya badan aku terpaksa menampung semua ni.
tapi alhamdulillah, rezeki makan tak putus.
makan selagi boleh makan! nomnomnom! :D

burpp alhamdulillah.
malam semalam dah makan pizza hut island supreme.
harini makan raja beger.
malam pulak makan ayam pakcik kenny.
woii sara, jangan segan silu nak pegy timbang berat terbaru anda :)

BYE!

p/s : kalau setiap hari pegy food journey macamni, botak kepala ayahanda. ohh dua dua taiko nak botak la sekarang? zzz -___-" bulat kepala mereka, bulat lagi pipi aku yang persis bola pingpong ni.

No comments: