Followers

Friday, December 24, 2010

these people are nuts,

bukan these people are kacangs.
nuts, crazy. go figure.

botak head datang rumah bersama hidangan.
bukan makanan. hidangan itu sejenis manusia :p
dengan confident nya botak head drive melulu ke mid valley tup tup pack nak mampos nak masuk parking pun kena q sampai keluar luarrrr.

sebelum pape aku nak mengucapkan ribuan terimakasih kepada mid valley sebab kan kau penuh macam haram, aku terpaksa melawat singa sunway lagi sekali.
maigodd cant recall how many times dah aku pegy sunway pyramid cuti sem ni -___-"

A&W untuk lunch ;

1 : muka pissed off sebab sering di ganggu oleh makhluk tuhan paling botak.
2 : aku rasa aku makhluk tuhan paling seksi bila aku botak.
3 : eww terkeluar curly friess i, celah mana seksi kau? zzz.

1 : botak head nak ambik gambar dengan datin norjuma? sorry, salah orang.
2 : cawan rootbeer tu besar. tapi besar lagi tangki perut aku. hidangan pehal senyum kambing? bangga ambik gambar dengan datin norjuma? sorry, salah orang.

botak head shopping untuk pusingan kedua.
aku dah kata, dia ni kalah orang perempuan.
harini je dia dapat angkut 5 keping baju.
tamak kau kata? aku pun rasa begitu -__________-"

nak pilih kan botak head baju ni bukan senang.
kalau nak shopping dengan botak head kena buat brainstorming dulu.
bentang peta minda, susun strategi, buat critical thinking.
baruu boleh proceed, sebab sumpah mamat ini cerewet.
so dah boleh agak, aku penat, solusi?
tutti frutti, takde benda lainnn

1 : harini cup aku tak penuh macam biasa sebab takde gummy bears :(
2 : tapi hidangan seronok dapat makan cup sendiri, tak payah share dengan aku lagi sebab aku suka habis kan.
3 : tapi harini aku murah hati share dengan botak head, sebabtu botak head sayang :)

beberapa jam kitorang kat dalam perut singa tu, aku hanya beli seketul pick berharga singgit setengah.
gehh pick asyik hilang je sampai dah naik menyampah nak masuk kedai guitar bukan nak beli guitar, tapi beli pick semata mata =.=

pulang ke rumah dengan kebosanan di muka.
terasa masih awal maka aku melarang mereka pulang ke andalas dahulu.

rumah aku tiba tiba jadi macam studio photo boleh, studio jamming pun boleh,
siap buat photoshit kat depan rumah.
haha but it was fun seriously.

harini aku dendangkan lagu merindukan mu - d'masiv dan one in a million - ne-yo untuk botak head.
walaupun tak habis tapi dia kata dia terharu, thats good enough kan? ;)

dan ini adalah background singer aku, hidangan haha.
tak tak dia selalu jadi vokalis, suara dia power okeh! :D

I LOVE THEM TO BITS!
including bidin ♥ !

cover album marathonn! :D


mana satu sesuai untuk cover album?
gambar 1, 2, 3 atau 4?
ohh lupa, kitorang manager pun takde. pe cite?

hahaha gelak macam tak ikhlas langsung!

i rock ameen's world! but he rocked my world too.
so yeah, keep on rockin baby! :D
but please please remain as a drummer cuz in case u didnt know, i'm ur biggest fan! :)

hilarious day i had today!
thanks hidangan sebab sudi nak keluar dengan aku yang tak seberapa ni.
datang rumah pun aku tak sedia kan pape :p
thanks botak head for being so patient with me,
YOU GUYS ARE THE BEST! *big hugs*

bye!

p/s : kenapa aku suka bagi orang nama bukan bukan seperti botak head dan hidangan? hmmph.

No comments: