Followers

Sunday, December 26, 2010

getcho freak oun,

nak tukar phone lagi, boleh?
terasa, sebenarnya, teringin nak beli iphone 4.
nicee. tapi duit? :O

loosen it up a bit, takpe la.
gonna try my very best to buy an ipod touch 4g instead :)

tapi duit? :O

im still confuse on what line i should use.
currently using celcom postpaid dan aku nak cakap yang aku betul betul menyampah with the plan im using right now, gonna GOTTA CHANGE!
thinking of switching to digi. botak head, care to join? haha


no more postpaid for me please.
kesian mak ayah terpaksa bayar bil aku walaupun aku tak mintak tapi diorang kesian kot tengok anak dia tak kerja, so diorang terpaksa bayar.
so kena tukar, tapi duit? :O

i need a new backpack too. have to return the one im using right now to the owner.
terlupa pulak tu bukan beg aku haha sorry :p
Deuter would be nice, tapi duit? :O

graphic marker, drawing pens and pencils, layout pad, A3 file semua tu mana pegy?
HILANG? haha baru aku perasan banyak jugak alat lukis aku hilang.
satu kotak graphic marker dah 72 ringgit, satu batang pen lukis lukis dah 4 ringgit.
rasa macam kena beli baruu je, tapi duit? :O

yang pelik nya, masa dok sedap cuti keluar mencekik dengan duit gaji yang mak bagi tu,
apesal tak terfikir pun nak beli semua ni???
HAHA lagi seminggu nak naik sekolah baru terhegeh nak fikir semua ni?
pandai pandai la kau nak hidup saraa.
tapi duit? tapi duit? tapi duit? PADAN MUKA! :(

ok lahh, harini hati sakit, sakit hati.
rasa macam nak turun bawah, pegy dapur, bukak laci, ambik pisau, asah sampai tajam, cuci sampai kilat lepastu potong buah dan makan!
aku waras lagi, tak main potong potong tangan ni.

haihh im lack of idea on what to blog nowadays.
my brain is not functioning the way it should be.
bye blogspot.

p/s : angkat torch pun cara gak kan? tapi duit? :O SUDAHHHH! torch light mampu la dikk.

No comments: