Followers

Monday, December 20, 2010

hensem hensem pun hati tisu,

pernah tengok cerita Giuliana and Bill tak?
channel 712, E! entertainment.

they are the sweetest most adorable couple everr man seriously!
suka gila nak mampos cara diorang handle relationship diorang.
bill tu gehehehh hensem lah pulakk kan, dah la sweet gila *angkat kening laju laju*
ehehh akak giuliana jangan marah saya cakap je takde niat lain peace peace :D

mostly every night aku tengok tv series diorang ni (program to program dengan cartoon network -.-)
lepastu masuk bilik, bungkus diri dalam selimut dan berangannn.
best nya kalau dah kawin nanti life macamtu ehehh gatai ya bang :p
but seriously, i searched for the song man, theme song for the show ahaks semangatt!


hate the fact that this video is so pink haha.
but lovingggg the lyrics so muchh, chorus especially :)

kalau semua girlfies out there ada lagu for their boyfies,
with no doubt, this song is goes to my botak head hahas :))

i hate all the silly things that make us fight
but i love loving u.

i love the way u are, what im not
i love the way we fit together
i love the end of every day with u
for worse or for better
ohh i love, i love loving u! :D

ok dah CUT THE CRAP! sorry sebab malam ni mood jiwang.
semua sebab cerita giuliana and bill ni blerghh
tapi they're so sweettt :')

cakap pasal sweet, boleh tak aku nak cerita yang aku baruuu tengok cerita Lagenda Budak Setan SEMALAM!
yeap, yang dah lama berkurun lama sikit punya lama dan selama lama orang dok pom pam pom pam berpusu pusu masuk keluar wayang tengok cerita ni, aku baru tengok semalam!
HAHA so much for lisa surihani's fan huh?
itu pun sebab tiba tiba aku nampak ada cd kat atas meja, kalau tak sampai bila bila aku tak tengok wehh.

personally aku cakap, aku tak feeling langsung tengok cerita ni (ke aku yang bengap tak faham jalan cerita? hmm)
aku tengok semalam macam err,
kenapa macamni? kenapa dia tak camni?
kenapa camtu? kenapa dia tak camtu?
ok sorry terjadinya saat saat di mana aku perasan aku yang direct cerita ni =,=

maybe sebab aku tak baca novel dia kot.
orang cakap the novel is so much better than the movie.
kan? i hope so lahh, sebab aku bukan seekor pembaca novel.

dulu masa sekolah, member member dok exchange novel ngan member lain.
kadang kadang pegy library mbpj tu kalau tak dating, gy pinjam novel tangkap cintan.
aku pernah try nak berkecimpung dalam bidang pembacaan novel ni, tapi kecundang di tengah jalan.
tak pernah lepas satu bab pun -_________-"
loser nya aku ni, sumpah tidak minat membaca T.T

gehh apehal ngan aku ni?
daripada cerita giuliana and bill tiba tiba jadi macam sesi dedikasi lagu untuk yang tersayang macam stesen radio lepastu tiba tiba masuk babak lagenda budak setan lepastu tak pasal pasal cerita pasal pembacaan novel?
GILA KAHH? gila 4 in 1!

haihh aku dah kata jangan layan kan sangat
aku ni pantang mesti ada je benda nak kerepek.
zzz sorry aku memang membosankan.
dah dah gy tido gy.
sebab aku nak tido dah hehh esok nak keluar lagi.
ayaiyaii makk naik kan gaji mak pliss pliss.

bye.

p/s : terasa macam nak beli iphone lah pulak. adoiyaii berlobang terus poket dengar aku cakap ni. habuk pun dah berkepuk kepuk dalam wallet haihh :/

No comments: