Followers

Tuesday, December 28, 2010

OKB, OKB, tolonggg,

went out for last minute shopping with botak head.
prolly yang terakhir sebelum aku balik melaka bandar bergeografi :(

memandangkan haritu botak head ku-ke-ce-wa sebab mid valley ramai nak matss,
harini dia berusaha jugak nak pegy lagi sekali =.=
aku sebagai penumpang hanya ikut kehendak beliau, baik kan?
aku tau aku seekor teman perempuan spe-sial (special) yang patuh muahaha.

from melaka (kampung botak head) dia terus datang rumah pin pin hallo makcikkk pakcikkk, sara ada?
ok bai mak jumpa petang nanti muah muah love u zooooooommmmmm hello middd!
haa cepat kan? hehehe.

perut buat buat lapar, ingat comel?
ok jom makan? mana? "ikut lah mana mana pun boleh".
ehh kat mid pun ada kedai nama ikut lah mana mana pun boleh jugak ke???
ingat kat pyramid je ada -_____-"

chilis pun bolehhh.
muka botak head yang menyampah tengok teman perempuan spe-sial dia ahaks!
annoying orange much? try it try it!

nampak tu ayam madu aku dengan fghench fghais aku dengan setongkol jagung aku, tak habis lagi, pinggan sebelah sana dah habis licin dia sapu, tak senonoh betul HAHA!
sedapp, burpp! waiter bill pliss.
ehh? biar la i bayar, takpe i bayar, takpe i bayar, takpe i bayar. (typical)
ok u bayar tengs! haaa. terima kasih botak head menaja makan tengah hari untuk perut yang comel lote ni hehek.

jalan the jalans for some window shopping, ingat nak cuci cuci mata je.
tapi tiba tiba botak head excited ajak pegy cotton on entah kenapa.
dia pulak excited "yang ni lawa, yang tu lawa, i suka kalau u pakai ni."
kalah perunding fesyen i nyah! hokayh, hangkut satu, eh dua, oh 3 keping?
WINDOW SHOPPING LAH SANGAT!

botak head seekor yang rakus (haa tak payah fikir lain)
minggu lepas dah hangkut 8 keping baju.
harini hangkut lagi 3 keping, add on seketul perfume?
HOI! KAU ROMPAK BANK KE BANG?
OKB! OKB! apa tu?
Orang Kaya Baruuuu! aicecehhh! :p

tengok muka botak head marah.
harini dia pissed off, menyampah dengan aku kot sebab annoying sangat hehe.
annoying harini je nanti dah balik melaka takde dah muka ni :p :p

ok, ini yang di namakan window shopping.

gehehe yang belang belang tu botak head belikan, mekaseh ye botak head, sayang jugak kau kat aku hehe :')

sampai terpetang petang jugak la kat mid then off to pj cari nombor baru untuk aku.
al maklum lah, semput kembang kempis hidung dok bayar bil haha kalau tak sampai 300 tak sah tsk tsk.
tapi malang nya nasib, tak dapat beli jugak harini.
maka dengan itu, aku masih mengguna kan nombor yang sama, period.
esok lusa takde dah nombo 017 tapi line celcom ni haha pelique.

syiok sendiri-ing, im one happppppy girllll!
walaupun macam sedih pilu resah hati gelisah, tapi happy jugakkk sebab botak head sangat darlinggg harini aww aww.
thank youu belanja mostly everything ngeheh kecuali tiket parking i bayar :p :p

ok bye!

p/s : kalau nak countdown balik uitm buat sakit hati je, baik tak payah. hee esok nak pegy mana pulak? dengan siapa lagi? jomm!

2 comments:

Marya Hana said...

kalau nak keluar dengan botak head ajak sis sekali.. :D

die belanja tu part paling best.
haha.

sara kacak said...

haha jom je! kita ketuk botak head sampai ketiak dia pun botak jugak. hehe :p