Followers

Saturday, January 29, 2011

saturday, sunday, fun day,

ingat cuti ni nak bayar balik semua hutang tido aku yang tertunggak.
tapi first day cuti dah kena bangun awal T.T
tapi takpe, demi familia tercinta, sanggup :)) *senyum paksa*

semalam birthday ayah, merangkap taiko utama dalam hidup aku.
tapi harini baru sempat nak celebrate sama sama.
kalau bukan KLCC, bukan ayah aku la.
kalau bagi pilihan - aku atau KLCC, dia pilih KLCC dowwwwwwww! heh.

tempat kegemaran dia nak makan puas puas.
chilis punya portion banyak, di jamin kenyang sampai terkentut kentut.
sempena birthday dia yang ke berapa entah (sebab aku tanya birthday yang ke berapa? jawapan dia, 'itu rahsia' =.=), ayah kena jaga perut sexy dia, makan salad je pak? huhu.
nanti tak sexy bebihh! :8)

anaks anaks dara, kakaks kakaks i chu olls.
dan sarah bertudung pink gula gula kapasss hehehh.

ni haa budak nakal tak reti duduk diam.
dah la makan banyak, semangkuk spaghetti bedal sorang sorang lepastu kebas aku punya ayam, mak punya jagung, dengan french fries.
huahuahua, nasib baik kau comel sofieya kalau tak aku jual kat bangla kutip tin :)

birthday boi! HAPPY BIRTHDAY TAIKO!
tua dah ayah aku ni, perut pun makin comel.
tua tua pun jiwa mu tetap rock steady. i love u ayah! :D

lepastu kelam kabut cari present untuk ayah.
Plan A nak belikan baju, tapi ayah punya almari tu sama je macam almari aku, sampai nak termuntah muntah.
Plan B nak beli kan belt atau wallet tapi sumpah takde mood gila nak survey or cari, lagi lagi kat KLCC???!! memang tak dapat la jep!
so tukar ke Plan C yang tak di plan pun, perfume body shop.
now ayah smell like botak head sebab aku pilih perfume yang sama botak head beli haritu -..- haha

salah langkah masuk marks and spencer sebab aku suka semua makanan dia T.T

mengimbau kembali kenangan lama masa sekolah dulu ayah selalu beli gula gula ni.
hehe SUKA! sebab dia besar and very juicy lepastu gula gula ni ada gambar buah yang sangat comelsss!
kesian jadi ayah, birthday dia pun, dia yang kena keluar duit untuk aku -,-
thanks anywaysss.

♥ mai familia! :)
k bye!

p/s : cuti seminggu wehh, aku taknak lepak! duit takdak!

No comments: